Jump to content

Vista Realtek

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ben ik weer met een Vista vraag :puh:

Ik heb ondernomen in Vista dat er in de Realtek driver geen Equalizer zit.

Een equalizer met 12 voorgeinstalleerde opties.

En ik heb wel die equalizer met van die schuifknoppen voor extra bass nodig.

En ik heb al gezocht op Google, en op veel forums zeggen ze dat hij er niet in zit, en zelfs iemand die gemailt had naar Realtek, en kreeg als antwoord dat die equalizer niet komt.

Ook hebben mensen ook realtek met Vista, en die hebben wel een equalizer, en dat zat op een standaard PC.

Weet iemand een goeie oplossing om wel de juiste geluidsequalizer te krijgen op me PC waarmee ik de bass voor bijv me subwoofer omhoog kan gooien?

Want in XP had Realtek wel van die schuifknoppen.

Alvast bedankt!

Greetz,

Joshoon

Geplaatst:

Ik weet wel dat ik onderstaand standaart op mijn pc heb staan. Hier staan naast wat frutseltjes ook 12 standaart optie's. En nog wat audio instellingen. Ik denk dat de mensen dat bedoelde maar het voldoet niet aan jouw beschrijving.

post-66211-1208961362_thumb.jpg

Geplaatst:

Ja... ik heb precies het zelfde.

Maar je hebt maar die 12 keuzes.

En ik Windows XP heb je een heel eigen equalizer wat je met schuifers kunt aanpassen.

En met de eerste schuifer de bass regellen... maar dat zit dus niet in Vista... blijkt.

Dus mijn vraag is of dat wel mogelijk is, of een ander oplossing.

Alvast bedankt!

Greetz,

Joshoon :cya:

Geplaatst:

Je kan ook proberen je windows XP drivers te installeren in de Windows XP compatibity mode. Dat kan je dan instellen bij de eigenschappen. Soms werkt dit nog, maar soms ook niet. Dus ik raad het je niet aan. Maar als je het echt wil kan je het altijd eens proberen. Met het te deinstalleren is het probleem weer opgelost.

Succes.

Geplaatst:

Ik heb de XP driver met XP Compatibity en Uitvoeren als Administrator geinstalleerd.

Maar dan geeft de installatie een fout aan, dus dat kan niet. :(:duh:

Wat moet ik nu doen?

Greetz,

Joshoon :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...