mheuzen Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Aangezien ik de hele map in GTA:VCS wil ownen ben ik begonnen met het 'opruimen' van de gangs. De Cholos zijn al nergens meer te bekennen, dus dat is het probleem niet... ik ben nu bezig met de bikers, die hebben nog maar 1 building over. Maar op geen enkele manier krijg ik die gasten uit hun hok! Dus als ik voorbij hun laatste gebouw rij of daar stop, dan staat buiten geen motor/auto o.i.d. die ik kapot kan maken om maar een gang attack uit te lokken. Is dit een bekend iets? Dus een beperking aan het spel of moet ik ze op een andere manier uitlokken misschien?? Oja, voor het plaatje welk gebouw ik bedoel (misschien moet juist dat gebouw op een andere manier worden overmeester) degene in dit plaatje: die op het rechtereiland, vlakbij de 'Ambulance' is te vinden. Hoop dat het helpt. Bedankt alvast voor de reactie(s)! Mark Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Dan heb je waarschijnlijk de missie Hostile Takeover van The Mendez Brothers nog niet gedaan, in die missie neem je namelijk die empire building van de Bikers over. Succes! Bewerkt: 23 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
mheuzen Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dan heb je waarschijnlijk de missie Hostile Takeover van The Mendez Brothers nog niet gedaan, in die missie neem je namelijk die empire building van de Bikers over. Succes! Oeps! Dan ga ik die maar gauw eens doen, bedankt voor de hulp! Reageren
cj101 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ik dacht eerst dat het een bug was Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Zoiets denken veel mensen. dat dacht ik ook. maar na een paar dagen houden mensen wel op. (echte tijd). dan gaan ze de rest wel erst afmaken. en dan he verhaallijn afmaken. dan ontdekken ze ineens. heey ik heb hem al. dus dit is niks ernstig. Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als er nog maar 1 gebouw over is... hoe heb je die andere dan leeg gehaald? ik zou het zelf niet weten. En als er geen voertuig staat zou het kunnen dat het gebouw nog niet helemaal klaar is met een verbouwing ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.