Jump to content

GTAIV gameplay filmpje gelekt op youtube

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

URL verwijderd. Laten we allemaal wachten tot 29 april 2008!

No BS dit keer, wel snel zijn mensen, Weet niet hoelang hij er op blijft staan. :dans:

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Het spel zelf is nu zo te zien ook te downloaden.

Pirates win again, maar aangezien ik geen omgebouwde 360 heb zal ik nog maar even moeten wachten.

Geplaatst:

idd ziet er volledig echt uit !

hoe komt diene pé nu al aan gta 4 en ik moet gvd nog w8e tot 29 april.

intro filmke ziet der neig leep uit.

Geplaatst:

idd, kreeg al een link van een vriend voor xbox 360 versie, maar ik heb geen xbox. (of een PS)

Geweldig, bereid je voor op meer gameplay footage........

Geplaatst:

In 1 minuut 20 commands op dat filmpje, gelukkig laten ze alleen wat filmpjes zien en een stukje rijden. Maar de rest wil ik zelf ontdekken, respect voor degene die dit filmpje heeft geupload. Want hij hield gelukkig wel rekening met mensen die het leuker vinden om alles zelf te ontdekken.

Geplaatst:
In 1 minuut 20 commands op dat filmpje, gelukkig laten ze alleen wat filmpjes zien en een stukje rijden. Maar de rest wil ik zelf ontdekken, respect voor degene die dit filmpje heeft geupload. Want hij hield gelukkig wel rekening met mensen die het leuker vinden om alles zelf te ontdekken.

Damn, daar gaat mn nachtrust. Shit man, want 1 zon filmpje al niet kan doen :D

Geplaatst:

Ziet er zeker goed uit ik ha alleen een betere intro verwacht zo dacht ik echt dat ze iets nieuws zouden doen maar het begin lijkt t nog nep maar als die dan rijdt kan het niet nep zijn. Ziet er absoluut tof uit ik herken zelfs delen uit veschillede screens.

Maar echt oud vetrouwd he precies

deed me een beetje aan Liberty City Stoies denken dat je zo begint.

Geplaatst:

fucking vet...alleen ben benieuwd hoe het op mijn eigen tv eruit ziet!! het al oude "bots tegen de lataarnpaal en hij valt om" zit er wel weer in

Geplaatst:

Die namen van de medewerkers van het spel in de intro ziet er leuk uit :puh:

Het spel ziet er echt super uit! Prachtig realistisch, maar toch mooi wél GTA erin! Het enige wat ik jammer om te zien vond is die lantaarnpaal die toch weer net zo stijf omvalt als in andere GTA's; niet eens een mooie kreukel erin of zo. Maar goed, dat zal de pret niet drukken lijkt mij :puh:

Geplaatst:

Nou, je ziet wel al een kleine elektricitietsschok waar de paal neervalt :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...