jr_maffia Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Waar slaat het nou op dat je als lid van dit forum geen soort van illegale downloads mag bekijken. Dat is toch voor iedereen zijn eigen keus of je voor de release, dit soort filmpjes mag bekijken. Wil je het niet, doe je het toch lekker niet, wil je het wel zien dan is dit erg handige informatie. Ook zoals iemand als mij, ik koop het spel niet op de release maar kan niet wachten op de ingame beelden, dus waarom zou ik ze niet van te voren kunnen zien dan? Niet slecht bedoels ofso voor Joriz, maar het is toch iedereen zijn eigen keus, en het is zeker geen illegale download want het staat gewoon op youtube. groeten
storm75 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 heeft volgens mij te maken dat dit forum officieel deel uit maken van rockstar ofzo iets ( dat denk ik tenminste ) . maar ik kan er wel in komen soms wil ik die filmpjes ook wel zien
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Waar slaat het nou op dat je als lid van dit forum geen soort van illegale downloads mag bekijken.Dat is toch voor iedereen zijn eigen keus of je voor de release, dit soort filmpjes mag bekijken. Wil je het niet, doe je het toch lekker niet, wil je het wel zien dan is dit erg handige informatie. Ook zoals iemand als mij, ik koop het spel niet op de release maar kan niet wachten op de ingame beelden, dus waarom zou ik ze niet van te voren kunnen zien dan? Niet slecht bedoels ofso voor Joriz, maar het is toch iedereen zijn eigen keus, en het is zeker geen illegale download want het staat gewoon op youtube. groeten Het gaat erom dat Gtaforum/Gtagames banden heeft met Rockstar. Ze krijgen via de maker van GTA zo nu en dan informatie over nieuwe ontwikkelingen rond GTAIV etc. Illegale 'niet door rockstar uitgegeven' beeldmateriaal is dus niet legaal, en wordt simpelweg niet op dit forum besproken. Je hebt gelijk wat betreft het feit dat iedereen zelf moet weten of ze het filmpje willen zien of niet. Maar de regels zijn hier simpel, links worden niet openbaar op het forum zelf gezet. Dat kan via msn, of zelfs per PB. Maar gtaforum wilt niet mee doen aan het verspreiden van link's naar illegale filmpjes, die niet door Rockstar zelf zijn geproduceerd. Waarom illegaal... Het spel is officieel nog niet op de markt gezet, oftewel kun je het zien als een soort van fraude indien iemand het spel wel al heeft buiten Rockstar om.
jr_maffia Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Waar slaat het nou op dat je als lid van dit forum geen soort van illegale downloads mag bekijken.Dat is toch voor iedereen zijn eigen keus of je voor de release, dit soort filmpjes mag bekijken. Wil je het niet, doe je het toch lekker niet, wil je het wel zien dan is dit erg handige informatie. Ook zoals iemand als mij, ik koop het spel niet op de release maar kan niet wachten op de ingame beelden, dus waarom zou ik ze niet van te voren kunnen zien dan? Niet slecht bedoels ofso voor Joriz, maar het is toch iedereen zijn eigen keus, en het is zeker geen illegale download want het staat gewoon op youtube. groeten Het gaat erom dat Gtaforum/Gtagames banden heeft met Rockstar. Ze krijgen via de maker van GTA zo nu en dan informatie over nieuwe ontwikkelingen rond GTAIV etc. Illegale 'niet door rockstar uitgegeven' beeldmateriaal is dus niet legaal, en wordt simpelweg niet op dit forum besproken. Je hebt gelijk wat betreft het feit dat iedereen zelf moet weten of ze het filmpje willen zien of niet. Maar de regels zijn hier simpel, links worden niet openbaar op het forum zelf gezet. Dat kan via msn, of zelfs per PB. Maar gtaforum wilt niet mee doen aan het verspreiden van link's naar illegale filmpjes, die niet door Rockstar zelf zijn geproduceerd. Waarom illegaal... Het spel is officieel nog niet op de markt gezet, oftewel kun je het zien als een soort van fraude indien iemand het spel wel al heeft buiten Rockstar om. Duidelijk! ik snap dat het geen illegale filmpjes zijn maar het wel illegaal is om hier te plaatsen om dat Rockstar het helemaal niet goedkeurd en gtagames daar een onderdeel van is. bedankt voor de positieve reactie Bewerkt: 23 april 2008 door jr_maffia
Biocount Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Yup. en verder zijn er paar mooie sites waar je filmpjes kan kijken. Als je daar zoekt en op recent drukt dan zie je altijd het nieuwste
Giozio Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik hoef geen illegale filmpje van GTA IV te zien. Uit respect voor rockstar games. GR Giozio
jr_maffia Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Yup. en verder zijn er paar mooie sites waar je filmpjes kan kijken.Als je daar zoekt en op recent drukt dan zie je altijd het nieuwste haha ja ik weet het, maar het probleem is ik ben nu op me stage en kan niet naar dat soort site's surfen (nl geblokkeerd) daarom was ik een beetje geirriteerd(maakte ik het topic aan) omdat straks als ik dan thuis ben ik de link misschien niet meer kan vinden.
DenkaanHenk Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Het heeft sowieso geen zin meer om dit soort topics te verwijderen, want Youtube en Google staan er al vol mee. En ik heb het filmpje op me PC staan, voor degene die het niet hebben gezien. Jammer dan, wacht dan nog maar 6 dagjes. Dan kun je alle missies spelen, want dat filmpje is maar 1 missie.
Alchemy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Yup. en verder zijn er paar mooie sites waar je filmpjes kan kijken.Als je daar zoekt en op recent drukt dan zie je altijd het nieuwste haha ja ik weet het, maar het probleem is ik ben nu op me stage en kan niet naar dat soort site's surfen (nl geblokkeerd) daarom was ik een beetje geirriteerd(maakte ik het topic aan) omdat straks als ik dan thuis ben ik de link misschien niet meer kan vinden. Nou maak je niet druk, Jrmaffia Want heb net even voor je gekeken. En er staat ongeveer 25 tot 30x hetzelfde filmpje op de bekende filmpjes site. dus ik denk dat ze er vanavond nog wel op staan als het dan al wel niet tegen de 100+ filmpjes aanloopt ciao! Bewerkt: 23 april 2008 door Alchemy
DJRobin Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Zoals al een paar keer is gezegd GTAForum heeft banden met Rockstar, ze krijgen goodies. als Rockstar merkt dat hier illegale dingen worden gepost zonder dat er word ingegrepen dan krijgen ze waarschijnlijk geen informatie en goodies meer. Bewerkt: 23 april 2008 door DJRobin
PatrickW Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb het verbod op het plaatsen van links naar nog niet officieel vrijgegeven beeldmateriaal, nu ook expliciet opgenomen in het pinned Regels topic. Niet dat ik de illusie heb dat mensen die dit soort links plaatsen uberhaupt de regels lezen, maar dan kunnen ze in ieder geval niet zeggen: "dat kon ik toch niet weten, dat het niet mocht".
Alchemy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb het verbod op het plaatsen van links naar nog niet officieel vrijgegeven beeldmateriaal, nu ook expliciet opgenomen in het pinned Regels topic.Niet dat ik de illusie heb dat mensen die dit soort links plaatsen uberhaupt de regels lezen, maar dan kunnen ze in ieder geval niet zeggen: "dat kon ik toch niet weten, dat het niet mocht". goeie zaak aanpakken die hap!
L-Yah Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Blijf youtube in de gaten houden, staan continue nieuwe filmpjes op, gameplay:D Ik ben helemaal weg van dit spel! :tu:
Von-Helsing Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb het filmpje waar de echte intro te zien is + een beetje gameplay. Mag ik die in PB versturen naar mensen die dat willen zien dan? Ciao
Joriz Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb het filmpje waar de echte intro te zien is + een beetje gameplay.Mag ik die in PB versturen naar mensen die dat willen zien dan? Ciao Sorry hoor. Maar dan gaat het nog steeds via het forum. Het spel moet gewoon tot 29 april een verrassing blijven. Het vesturen van links naar illegaal materiaal via PB is dus ook niet de bedoeling.
Recommended Posts