Jump to content

Playstation 2 met het internet verbinden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo leden,

ik heb al een lange tijd een Playstation 2, nou heb ik een tijdje terug mijn internet kabel van me pc er uit gehaald en me geregistreerd met de PS2 en het werkte ik kon online spelen met de PS2. Alleen heb ik natuurlijk liever een aparte kabel voor mijn playstation want iedere keer die pc kabel eruit halen is ook niet echt te doen, en aangezien de router toestand in de kamer naast mij staat moet dit kunnen. Alleen weet ik niet zo gauw waar ik een internet kabel kan kopen en wat voor een ik precies nodig heb, kunnen jullie mij verder helpen?

Geplaatst:

gewoon internet kabeltje die je bij de meeste routers krijgt. Ik denk dat je hem in bijna elke electronica zaak kan halen.

succes ermee!

Geplaatst:
gewoon internet kabeltje die je bij de meeste routers krijgt. Ik denk dat je hem in bijna elke electronica zaak kan halen.

succes ermee!

Ga wel naar een computer zaak want er zijn ook zaken die verkopen soortgelijke kabels maar die werken niet goed

Geplaatst:

Zn kabeltje is volgens mij nog geen €5,-

Ligt er ook aan hoelang het snoer is... dan verschilt het in prijs.

Geplaatst:

Een Kabel van 5 Meter kost €7 in Belgie (Antwerpen) 25M kost iets van €15 - €20

Deze Kabel noemt men LAN-Kabel of UTP-Kabel, en alle kabels zijn hetzelfde,

@ het maakt echt niet uit waar je koopt, ze worden allemaal op dezelfde manier in elkaar gestoken (Heb er zelf gemaakt, weet hoe ze gemaakt worden), maar ga zoals men hierboven ook zegt, naar een PC-zaak, die helpen je beter dan een grotere winkelketen.

Greetz :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...