claud Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ik wil eten in welk gebouw ik moet gaan om in de kickstart te komen zonder iets te doen zoals racen ik wil er in rond kunnen lopen dus ik wil erg graag jullie hulp want wikigta weet het ook niet hoewel ik of een van jullie op de pc de ultimat trainer heeft daarmee uit de dirtring kan jumpen en dan met de jetpack verder vliegn op de motor en dan een interior vind die de sleutel is naar het onderzoek en dat naar wikigta sturen ik kan dit zelf niet wat dat vind ik moeilijk Reageren
Tieess Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ga eerst maar is normaal typen, want ik snap er geen drol van. Reageren
Hanni Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ja, dat zou ons al een heel stuk op weg helpen ... Reageren
Basssss Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb geprobeert zijn 'chinees' te vertalen, dit kwam eruit: Ik wil weten in welk gebouw ik moet gaan om in de kickstart te komen, zonder iets te doen zoals racen. Ik wil er in rond kunnen lopen, dus ik wil erg graag jullie hulp want WikiGTA weet het ook niet. Hoewel ik denk dat een van jullie de ultimate trainer op de pc heeft en daarmee uit de dirtring kan jumpen. Dan met de jetpack verder vliegen op de motor en dan een interior vind die de sleutel is naar het onderzoek. En dat naar wikigta sturen. Ik kan dit zelf niet wat dat vind ik moeilijk. Moest veel punten en komma's plaatsen, sommige plaatsen wat woorden veranderen en/of toevoegen. Reageren
claud Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb geprobeert zijn 'chinees' te vertalen, dit kwam eruit:Ik wil weten in welk gebouw ik moet gaan om in de kickstart te komen, zonder iets te doen zoals racen. Ik wil er in rond kunnen lopen, dus ik wil erg graag jullie hulp want WikiGTA weet het ook niet. Hoewel ik denk dat een van jullie de ultimate trainer op de pc heeft en daarmee uit de dirtring kan jumpen. Dan met de jetpack verder vliegen op de motor en dan een interior vind die de sleutel is naar het onderzoek. En dat naar wikigta sturen. Ik kan dit zelf niet wat dat vind ik moeilijk. Moest veel punten en komma's plaatsen, sommige plaatsen wat woorden veranderen en/of toevoegen. dankje ik ben niet zo goed met typen op de laptop en euuw nu het vertaalt is antwoorden maar Reageren
steintje Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ga eerst maar is normaal typen, want ik snap er geen drol van. eten in welk gebouw haha. Reageren
.Senne Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 je kan er geraken via een manier jaah, (die ik overigens niet weet maar zoek eens op Youtube) maar niet in rondlopen dacht ik, omdat het bijna compleet unsolid is, alleen een houten staketsel in het midden ervan. greetz_ Reageren
claud Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 je kan er geraken via een manier jaah, (die ik overigens niet weet maar zoek eens op Youtube) maar niet in rondlopen dacht ik, omdat het bijna compleet unsolid is, alleen een houten staketsel in het midden ervan. greetz_ jij bedoeld san andreas ik bedoel vice city Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.