Jump to content

hidden interior


claud

Recommended Posts

ik wil eten in welk gebouw ik moet gaan om in de kickstart te komen zonder iets te doen zoals racen ik wil er in rond kunnen lopen dus ik wil erg graag jullie hulp want wikigta weet het ook niet hoewel ik of een van jullie op de pc de ultimat trainer heeft daarmee uit de dirtring kan jumpen en dan met de jetpack verder vliegn op de motor en dan een interior vind die de sleutel is naar het onderzoek en dat naar wikigta sturen ik kan dit zelf niet wat dat vind ik moeilijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeert zijn 'chinees' te vertalen, dit kwam eruit:

Ik wil weten in welk gebouw ik moet gaan om in de kickstart te komen, zonder iets te doen zoals racen. Ik wil er in rond kunnen lopen, dus ik wil erg graag jullie hulp want WikiGTA weet het ook niet. Hoewel ik denk dat een van jullie de ultimate trainer op de pc heeft en daarmee uit de dirtring kan jumpen. Dan met de jetpack verder vliegen op de motor en dan een interior vind die de sleutel is naar het onderzoek. En dat naar wikigta sturen. Ik kan dit zelf niet wat dat vind ik moeilijk.

Moest veel punten en komma's plaatsen, sommige plaatsen wat woorden veranderen en/of toevoegen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeert zijn 'chinees' te vertalen, dit kwam eruit:
Ik wil weten in welk gebouw ik moet gaan om in de kickstart te komen, zonder iets te doen zoals racen. Ik wil er in rond kunnen lopen, dus ik wil erg graag jullie hulp want WikiGTA weet het ook niet. Hoewel ik denk dat een van jullie de ultimate trainer op de pc heeft en daarmee uit de dirtring kan jumpen. Dan met de jetpack verder vliegen op de motor en dan een interior vind die de sleutel is naar het onderzoek. En dat naar wikigta sturen. Ik kan dit zelf niet wat dat vind ik moeilijk.

Moest veel punten en komma's plaatsen, sommige plaatsen wat woorden veranderen en/of toevoegen. ^_^

dankje ik ben niet zo goed met typen op de laptop en euuw nu het vertaalt is antwoorden maar ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

je kan er geraken via een manier jaah, (die ik overigens niet weet :D maar zoek eens op Youtube) maar niet in rondlopen dacht ik, omdat het bijna compleet unsolid is, alleen een houten staketsel in het midden ervan.

greetz_ :tu::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

je kan er geraken via een manier jaah, (die ik overigens niet weet :D maar zoek eens op Youtube) maar niet in rondlopen dacht ik, omdat het bijna compleet unsolid is, alleen een houten staketsel in het midden ervan.

greetz_ :tu::cya:

jij bedoeld san andreas ik bedoel vice city

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...