Bloodz & Cripz member Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoi, ik zoek een cheat ofzo waarmee je kan roken, want ik heb gehoord dat dat kan. Het liefs iets waarmee je niet je '''rang'' omlaag haalt. Misschien een soort noobmode, maar dan een ander soort en met een sigaret cheat erin. Weet iemand dit misschien? Alvast bedankt Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dit kan met een trainer, hij staat wel bij Downloads. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dit kan alleen met San Andreas Multi Player, ook wel SA-MP genoemd. Daarmee kan je een code invoeren zodat je gaat roken. Volgens mij is er geen trainer voor roken, tenminste, hij staat niet in downloads. SA-MP kan je overigens hier downloaden. Je hebt wel Versie 1 van GTA SA nodig. Veel succes! Reageren
DJRobin Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Oh, dan heb ik die trainer op google gevonden. Maar het kan zeker met een trainer. Ik heb het ook al een paar keer gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.