Jump to content

GTA 4 al released in mediamarkt Duitsland

Recommended Posts

Geplaatst:

oud nieuws vanmorgen ook al een topic hierover.. en we wonen in NLD hoor. ik ga niet voor dat spel naar D. rijden.!

ciao!

Geplaatst:

Het is slechts een foto. Misschien staan ze alleen maar alvast klaar voor de verkoop ofzo.

Geplaatst:
Waarom al in de rekken leggen als je het nog niet verkoopt?

Voor mensen te trekken ofzo. Als ze games verkopen, Voor de officiële verkoopdatum, kunnen ze een fikse boete verwachten.

Geplaatst:
oud nieuws vanmorgen ook al een topic hierover.. en we wonen in NLD hoor. ik ga niet voor dat spel naar D. rijden.!

ciao!

Alsk hem nog niet had gepreorderd was ik er om als ze em effectief verkochten :-)

ziet er maar nep uit volgens mij gewoon om mensen te lokken ;-)

Geplaatst:

Voor mensen te trekken ofzo. Als ze games verkopen, Voor de officiële verkoopdatum, kunnen ze een fikse boete verwachten.

Maar stelt die boete nog wel iets voor wanneer de massa allemaal bij Mediamarkt GTA4 gaat kopen? Dan maken die gasten ondanks deze fikse boete nog altijd serieus veel winst. Wie weet een strategische zet van Mediamarkt. :)

Maar dit heb ik hier dus ter plekke uit mijn duim gezogen...

Geplaatst:
Kan ook gewoon een foutje van ze zijn geweest... :)

dit zijn gewoon pre order pakketen was 2 weken terug in duitsland en daar stonden ze toen ook al.

:cya:

Geplaatst:

Maar stelt die boete nog wel iets voor wanneer de massa allemaal bij Mediamarkt GTA4 gaat kopen? Dan maken die gasten ondanks deze fikse boete nog altijd serieus veel winst. Wie weet een strategische zet van Mediamarkt. :)

Maar dit heb ik hier dus ter plekke uit mijn duim gezogen...

ze krijgen dan een boete per verkocht exemplaar. zal wel meer zijn dan de prijs

maar dit gaat idd om een pre-order

Geplaatst:

Mediamarkt nederland gebeld, hier word hij nog niet verkocht en in duitsland ook niet!

Geplaatst:
Mediamarkt nederland gebeld, hier word hij nog niet verkocht en in duitsland ook niet!

Hahahaha, Lol. Nou dat betekend dus dat die foto fake is _O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...