Jump to content

Deze zondag "Exclusive GTA IV Gameplay" op G4


Abnormaal

Recommended Posts

Ongelofelijk wat R*/Take Two een moeite doen.. warschijnlijk een hele domme vraag maar toch:

Waarom doen ze zoveel moeite om de gemeplay te laten zien dan moet hij toch wel erg belabberd zijn als ze iets te verbergen zouden hebben, toch? :bonk:

Graag een reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Maar niet dat ik het niet ga lezen hoor integendeel zelfs.

Zijn toch nog 2 dagen dat je moet wachten , wat kun je anders doen?

En 2 dagen, volgens mij duren die 2 dagen nog het langst van allemaal :D

Link to comment
Delen op andere websites

:Y
Leuk om te weten,

maar na 2 dagen komt het spel al uit...

ze zijn er een beetje laat mee dus...

zit niet zo te spammen man.

Is dit geen spammen dan??

On topic:

Ik had het ook gelezen. Ik ga hem alleen denk ik niet kijken. Wil wachten tot ik hem eindelijk zelf kan gaan spelen. Heb de illegale gameplay filmpjes ook nog niet gezien. Anders is het leukste er al vanaf als je al dit soort filmpjes gezien heb.. Dan wacht ik nog liever 2 dagen extra :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

:Y
Leuk om te weten,

maar na 2 dagen komt het spel al uit...

ze zijn er een beetje laat mee dus...

zit niet zo te spammen man.

Is dit geen spammen dan??

On topic:

Ik had het ook gelezen. Ik ga hem alleen denk ik niet kijken. Wil wachten tot ik hem eindelijk zelf kan gaan spelen. Heb de illegale gameplay filmpjes ook nog niet gezien. Anders is het leukste er al vanaf als je al dit soort filmpjes gezien heb.. Dan wacht ik nog liever 2 dagen extra :puh:

Ik heb gameplay filmpjes gezien, en ik vind dat het leuke er niet vanaf is... Ik wil alleen geen spoilers zien ( Zoals het verhaal en dingen die ik nog niet wist. ) Maar dat ben ik nog niet echt tegen gekomen ( Op een paar hele kleine dingen na dan... )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon 2 gameplay-filmpjes te kijken en heb ze beide uitgezet. Veel leuker om alles zelf te ontdekken om 01:00 's nachts :dans:

Ga dit forum ook minder volgen komende dagen om aan die gameplay beelden te ontkomen. Want ik hoor ze wel praten tegen me, "Valkenburger, kom nou.... Wil je ons niet zien?" :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...