Abnormaal Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 At noon this Sunday, we'll be interrupting our regularly scheduled programming to bring you the very first Hands On Demo of Grand Theft Auto IV with a special GTA IV: Exclusive Sneak Peek. G4 Reageren
jr_maffia Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Leuk om te weten, maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... Reageren
Abnormaal Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... Ze komen er inderdaad een beetje laat mee af. Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) leuk, maar wel laat Bewerkt: 23 april 2008 door powerpats Reageren
sanfuck Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dat schiet lekker op 2 dagen van te voren, gelukkig nog maar 5 dagen en een beetje Reageren
philippe58 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ongelofelijk wat R*/Take Two een moeite doen.. warschijnlijk een hele domme vraag maar toch: Waarom doen ze zoveel moeite om de gemeplay te laten zien dan moet hij toch wel erg belabberd zijn als ze iets te verbergen zouden hebben, toch? Graag een reactie! Reageren
jr_maffia Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Maar niet dat ik het niet ga lezen hoor integendeel zelfs. Zijn toch nog 2 dagen dat je moet wachten , wat kun je anders doen? En 2 dagen, volgens mij duren die 2 dagen nog het langst van allemaal Reageren
Abnormaal Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik ga het in ieder geval bekijken. Reageren
steintje Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... zit niet zo te spammen man. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... zit niet zo te spammen man. sorry hoor :S was het gewoon met hem eens... Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... zit niet zo te spammen man. Is dit geen spammen dan?? On topic: Ik had het ook gelezen. Ik ga hem alleen denk ik niet kijken. Wil wachten tot ik hem eindelijk zelf kan gaan spelen. Heb de illegale gameplay filmpjes ook nog niet gezien. Anders is het leukste er al vanaf als je al dit soort filmpjes gezien heb.. Dan wacht ik nog liever 2 dagen extra Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... Het is vandaag de 23e + 2 dagen = 25e je bedoeld dus 6-5 dagen nog. bijna 4 Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... zit niet zo te spammen man. Is dit geen spammen dan?? On topic: Ik had het ook gelezen. Ik ga hem alleen denk ik niet kijken. Wil wachten tot ik hem eindelijk zelf kan gaan spelen. Heb de illegale gameplay filmpjes ook nog niet gezien. Anders is het leukste er al vanaf als je al dit soort filmpjes gezien heb.. Dan wacht ik nog liever 2 dagen extra Ik heb gameplay filmpjes gezien, en ik vind dat het leuke er niet vanaf is... Ik wil alleen geen spoilers zien ( Zoals het verhaal en dingen die ik nog niet wist. ) Maar dat ben ik nog niet echt tegen gekomen ( Op een paar hele kleine dingen na dan... ) Reageren
Valkenburger Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik begon 2 gameplay-filmpjes te kijken en heb ze beide uitgezet. Veel leuker om alles zelf te ontdekken om 01:00 's nachts Ga dit forum ook minder volgen komende dagen om aan die gameplay beelden te ontkomen. Want ik hoor ze wel praten tegen me, "Valkenburger, kom nou.... Wil je ons niet zien?" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.