jr_maffia Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... Het is vandaag de 23e + 2 dagen = 25e je bedoeld dus 6-5 dagen nog. bijna 4 Nee dat bedoel ik niet Ik reageer toch op het topic Zoals je ziet komt die gameplay zondag, wat inhoud dat er nog 2 dagen over zijn, dus dat ze er een beetje laat mee komen. Maar alsnog ga ik het wel lezen. Reageren
bn_ Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Leuk om te weten,maar na 2 dagen komt het spel al uit... ze zijn er een beetje laat mee dus... Het is vandaag de 23e + 2 dagen = 25e je bedoeld dus 6-5 dagen nog. bijna 4 Nee dat bedoel ik niet Ik reageer toch op het topic Zoals je ziet komt die gameplay zondag, wat inhoud dat er nog 2 dagen over zijn, dus dat ze er een beetje laat mee komen. Maar alsnog ga ik het wel lezen. je bedoeld wss kijken ? ;-) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb alle gameplay al gezien , ik zou het wel handiger vinden als het meteen HD is. Trouwens, er zijn nogal veel bugs in die gameplay filmpjes, jammer dat ik er geen screens van mag plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.