IV trailer Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Je spreekt hier over een datecenter en op de foto zag ik een grote ruimte. Staat daar soms nog meer dan alleen gtagames.nl? Kan je misschien nog wat foto's van de rest van het datecenter plaatsen? Staat dat allemaal in jouw huis? Bewerkt: 28 april 2008 door IV trailer Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Om maar even namens Joriz te antwoorden: een datacenter is een extern bedrijf wat voor diverse organisaties de netwerken beheert. Dat ding staat dus niet bij Joriz in de garage nee . Stel je gewoon een groot kantoor in bijvoorbeeld Amsterdam voor met een grote gekoelde ruimte met daarin allemaal van dit soort servers. Die van Joriz, maar ook die van GeenStijl.nl bijvoorbeeld of van ons kantoor. Ik noem maar wat. Voordelen van een datacenter zijn een 24-uurs bezetting die altijd de servers in de gaten houden, goede koeling, aanwezigheid van noodstroom, beveiliging, inbraakpreventie en natuurlijk een hogere snelheid dan dat je thuis zou kunnen bereiken (naar schatting 10 keer sneller omdat men vaak een vaste glasvezelverbinding gebruikt).... Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Als er dan iets mis mee is, dan moet joriz dus richting dat centrum? Ik dacht egelijk ook dat hij dat thuis allemaal had staan . Reageren
IV trailer Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Intressante info Ik vond het al zo vreemd dat die ruimte zo groot was in zijn huis. Ik heb trouwens ook gehoord dat de meeste internet bedrijven in Amsterdam zitten, omdat daar een kabel begint die naar Amerika gaat. Bedankt voor de info. Reageren
mister-justin Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 And hij is volgens de teller in de verkoop Reageren
Venzio Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Handig! want steeds vaker kan ik niet op het forum ! top Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.