kurt Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 (bewerkt) weet iemand waar je die bashoeka kan vinden in de game zou die kunne gerbuiken in een missie wil geen codes gebruiken dan is de fun eraf of die RPG kan vinden een van die 2 en alles zou makkelijker gaan in die missie high Noon :lol: gewoon even op die zijne auto knallen :lol: Bewerkt: 10 februari 2005 door kurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Tussen de 2 vaten links van deze photo-op ligt een hitte zoekende bazooka. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...cation&name=240 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kurt Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kurt Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 het lukt ook al neit met die RPG ik krijg die missie high moon niet uit gespeelt heb al gewisselt van voertuig met eeen brommer en dan hem verder achter nu gezeten lukte al een stuk beter maar toen ik ehm eindelijk uit die auto ahd (had al een ster) schoot ik op zijn kop ma hij ging niet dood dus ik bleef schieten ik was eerder dood dan hij weet in die walltrougch staat dat ej op die abnden moet schieten zodat hij neit snel weg komt maar dat lukt ook niet iemadn beter tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Volg hem op een Sanchez en probeer op de gastank te schieten.Dan is hij namelijk ook direct dood.Rij dan wel niet te dicht bij of je brommer kan in brand schieten.Of anders als je niet op de gastank schieten probeer dan door zijn deur te schieten waar hij zit.Dan kun je hem er misschien wel uitschieten. Zo ik hoop dat dit je verder heeft geholpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 moeilijke missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Bashoeka.... Is dat een shoarmatent in LS?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Nee, met bashoeka bedoeld hij een bazooka(een rakettenwerper) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Ahaaa....Dacht ook al Bashoeka :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Iedereen maakt wel eens spellingfouten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 terug naar topic.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 wat ik zou doen, hem volgen en dan een p.i.t manouvere doen. als je de kans hebt moet je hem uit de auto gooien. en hem helemaal verrot schieten. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 Maja volgens mij staat er dan nooit een auto voor een p.i.t manouvre te doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) met de auto die je moet gebruiken.met elke auto kan een p.i.t manouvere gebruiken <_< Bewerkt: 11 februari 2005 door the straight people killer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.