Pennywise The Clown Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Onderwerp: Oorlog/Battlefield's Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: De mijne komt na de jouwe Succes!
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Dan doe ik wel mee Succes P.s. is me 1e Battle Bewerkt: 24 april 2008 door Kai-ShockWave
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Dan doe ik wel mee Succes P.s. is me 1e Battle Oké, stuur hem maar snel in dan...
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Kai-ShockWave Pennywise-The-Clown Succes! Bewerkt: 24 april 2008 door Pennywise-The-Clown
$big$smoke$ Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Alvast om de eerste stem uit te brengen: mijn stem gaat naar Pennywise-The-Clown. Omdat ik vind dat de achtergrond beter gevuld is dan die andere sig. Ze zijn eigenlijk alletwee zeer goed geslaagd; op bijna alle puntjes vind ik ze even goed. Maar ik vind die van Pennywise-The-Clown iets beter door de achtergrondopvulling. Dus mijn stem gaat naar: Pennywise-The-Clown.
Tieess Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ze zijn beide echt heel mooi. Die van Kai-ShockWave vind ik gewoon heel vet, niet te druk, en goed lettertype. Alles past ook goed bij elkaar. Die van Pennywise-the-clown vind ik ook heel mooi met dat lettertype die zo een beetje schuin gaat, en je hebt een mooie achtergrond. Maar mijn stem gaat toch naar Kai-ShockWave.
gta-pilot Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Stem: Kai-ShockWave Omdat: Zijn sig heel goed is. Het lettertype past goed bij de achtergrond, alles is mooi ingeblend. Het geheel ziet er strak en bijpassend uit waardoor hij er super mooi uit ziet. Mooie effecten gebruikt. Het lettertype staat ook goed want dat is niet schuin en dat past er goed bij. Bij de andere sig is het lettertype veel en veel te groot en staat ook nog is niet mooi bij de sig self omdat schuin staat. Bewerkt: 28 april 2008 door gta-pilot
TomHagen Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 De 'sfeer' in de sig van Kai-SchockWave vind ik veel beter dan in die van Pennywise. De tekst in de sig van Pennywise-The-Clown vind ik erg storend, bij Kai is die juist heel mooi verwerkt. Behalve de wat lege achtergrond, is daar weinig op aan te merken. Bij Pennywise vind ik de render wat zwakjes, en de achtergrond is gewoon vaag. Ik stem dus op Kai-ShockWave.
Hackman Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik kies voor Pennywise omdat die van Shockwave veel te licht is...
.Levi. Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik kies voor Pennywise omdat die van Shockwave veel te licht is... Ik laat je stem nu wel gelden maar kijk voortaan even naar de stemdatum. Het is stemmen tot 26 april, de stemdatum is in feite al afgelopen. Bij gelijkstand hoort er eerst een moderator ingeschakeld te worden die de stemdatum kan aanpassen. Pas daarna mag er eigenlijk weer gestemd worden. Stemdatum verlengd t/m 27 April!
Visser23 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Mijn stem gaat naar: Kai Shockwave Ik vind ze allebei heel mooi. Er is bij allebei een goed lettertype gebruikt. Pennywise: Probeer het misschien wat meer op te vullen, maak het wat drukker, Kai Shockwave heeft dat heel goed gedaan. Verder is ie goed Kai-Shockwave: Alleen die letters (Kai-Shockwave) vind ik niet zo mooi. Hij is verder heel goed gelukt. Veel succes!
Impulse_W Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Kai-Shockwave, aangezien ik dat mannetje op Penny's sig lelijk vind, en die van Shockwave het 'echte oorlogsgevoel' draagt.
Recommended Posts