Jump to content

Jij uit heli, gang lid blijft vliegen?


L156

Zal het zo zijn.Ja of nee?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem nu

    • Ja
      29
    • nee
      8


Recommended Posts

Hallo jongens, :tu:

Nog effe he en dan is het zover...GTA IV (GTA 4) :dans: .Waar ik heb toch een vraagje voor ie uitkomt.Denken jullie dat je bij multiplayer stand -> Free roam dat je gang team maatje zal blijven vliegen terwijl jij eruit gaat? want zoiets staat wel op de cover die ik heb gezien.

med_gallery_1_50_557612.jpg

Kijk links boven bij het plaatje.Wat denken jullie? dat wil ik graag horen via de poll.

Groetjes

Brian :cya:

Bewerkt: door Joriz
Afbeelding uit galerij. Wel zo makkelijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo jongens, :tu:

Nog effe he en dan is het zover...GTA IV (GTA 4) :dans: .Waar ik heb toch een vraagje voor ie uitkomt.Denken jullie dat je bij multiplayer stand -> Free roam dat je gang team maatje zal blijven vliegen terwijl jij eruit gaat? want zoiets staat wel op de cover die ik heb gezien.<<<Klik hier voor de cover>>> (Links boven).Kijk links boven bij het plaatje.Wat denken jullie? dat wil ik graag horen via de poll.

Groetjes

Brian :cya:

Die cover afbeelding zegt helemaal nul komma niks, is het nutteloze topic uurtje begonnen ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt, als je in een helikopter zit, met een vriend. (jij bestuurd de helikopter, en hij zit aan de zijkant te schieten), als je leaved, dat hij gewoon in die helikopter blijft zitten. Mijn gok, ja waarom niet ? Hij valt dan gewoon dood op de grond.

Link to comment
Delen op andere websites

Het hangt er denk vanaf. Als je als piloot er uit spingt heb je denk een probleem en stort de helicopter langzaam neer (heli's zijn namelijk slecht in snel neerstorten doordat de wieken van de heli er voor zorgen dat je afremt). Maar misschien is er dus een knop om tussen bestuurder en passagier te wisselen.

Ik denk als je als passagier er uit springt er niets aan de hand is. maar dat is natuurlijk ook zo in andere spellen zoals MTA en Battlefield.

EDIT:

Had screen hierboven nog niet bekeken. Je kan er dus uitspringen zonder problemen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...