Dastard Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 even een vraagje over de midnight release in de mediamarkt in Eindhoven.is dit alleen voor pre-orders, of niet voor pre-orders. Of is het zo dat als het ook voor de pre-orders is, dat die mensen hem eerst krijgen en dan de mensen die niet niet gepre-ordered hebben? wat tevens betekend dat je hem dan misschien niet hebt? hoe zit het nu? verwacht graag een reactie. Bij game-mania krijg je er een gratis poster bij, en staat er aleen voor pre-orderes. In media markt vast ook, maar ik hoop dat er een poster bij GTA IV zit. Reageren
eagle^ Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 even een vraagje over de midnight release in de mediamarkt in Eindhoven.is dit alleen voor pre-orders, of niet voor pre-orders. Of is het zo dat als het ook voor de pre-orders is, dat die mensen hem eerst krijgen en dan de mensen die niet niet gepre-ordered hebben? wat tevens betekend dat je hem dan misschien niet hebt? hoe zit het nu? verwacht graag een reactie. Bij game-mania krijg je er een gratis poster bij, en staat er aleen voor pre-orderes. In media markt vast ook, maar ik hoop dat er een poster bij GTA IV zit. Ik wil het graag zeker weten, niet dat ik dalijk daar aan kom en dan net geen exemplaar te pakken krijg. Reageren
Dastard Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Media-Markt zegt genoeg te hebben (las ik), dusvast wel. Reageren
bn_ Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Wat is een pre-order? kan je best vergelijken met soort reservatie weet anders niet hoe ik het moet uitleggen Reageren
Earth Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Wat is een pre-order? kan je best vergelijken met soort reservatie weet anders niet hoe ik het moet uitleggen Kan iemand het duidelijk uitleggen? Snap er niks van. Wat is het verschil tussen een pre-oder en een niet pre-order? Bewerkt: 24 april 2008 door Melviin Reageren
Alchemy Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Wat is een pre-order? kan je best vergelijken met soort reservatie weet anders niet hoe ik het moet uitleggen Kan iemand het duidelijk uitleggen? Snap er niks van. Wat is het verschil tussen een pre-oder en een niet pre-order? Pre-order = Voor dat de game in dit geval GTA IV uitkomt. Kan je hem bestellen bij een winkel zodat je zeker van bent dat jij je game krijgt op de release dag! Dus pre-order = game van te voren bestellen voordat deze uitkomt. En als je dat niet gedaan heb dan heb je geen Pre-order. Duidelijk ?? Bewerkt: 24 april 2008 door Alchemy Reageren
Earth Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Wat is een pre-order? kan je best vergelijken met soort reservatie weet anders niet hoe ik het moet uitleggen Kan iemand het duidelijk uitleggen? Snap er niks van. Wat is het verschil tussen een pre-oder en een niet pre-order? Pre-order = voor dat de game in dit geval GTA IV uitkomt kan je hem bestellen bij een winkel zodat je zeker van bent dat jij je game krijgt op de release dag en als je dat niet gedaan heb dan heb je geen Pre-order. duidelijk ?? Ja, ikdacht altijd dat je bij pre-oder meer erbij kreeg, maar ik heb hem besteld. Bedankt. Reageren
eagle^ Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Oke, dit is nu duidelijk. we gaan nu als het kan verder met mijn vraag. Er zijn toch wel een paar mensen hier opt forum die uit Eindhoven komen en die dit weten...?? Reageren
Grand Theft Bier Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Oke, dit is nu duidelijk.we gaan nu als het kan verder met mijn vraag. Er zijn toch wel een paar mensen hier opt forum die uit Eindhoven komen en die dit weten...?? Ik heb je vraag al beantwoord. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...30&start=30 Reageren
008443 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Volgens mij zijn alle media markten open om 0:00 tot 1:00. Hier in Middelburg in ieder geval wel , waarom niet in andere steden Reageren
ididdie Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik heb hem gratis kunnen bestellen dus ga hem 29 april om half 10 s'ochtends ff ophalen ik vind het wel wat ver gaan om s'nachts voor een winkel te staan maar opzich wel grappig om is een keertje mee te maken Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Volgens mij zijn alle media markten open om 0:00 tot 1:00.Hier in Middelburg in ieder geval wel , waarom niet in andere steden Nope niet alle. MM in heerlen weer niet, dit omdat ze in een overdekt winkelcentrum zitten. Kosten worden dan te hoog, denk hierbij aan parkeergarage, beveiliging etc. Leuk, heb ik weer. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 bij mij word hij thuis bezorgd. kan ik lekker uitslapen Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) nou voor de mensen die naar de MM gaan. ik heb ze even een mailtje gestuurd dit is het antwoord wat ik terug kreeg. Hierbij willen wij reageren op uw mail. Tot op heden weten wij (nog) niets over de openingstijden betreft Media Markten op 29 april. Daarnaast is de vraag of er andere partijen zijn die hem toch eerder in de winkel leggen, dan heeft het voor Media Markt geen zin om 00:00 uur open gaan als het de dag ervoor al in de winkel gelegd wordt. We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet Media Markt B.V A. Weisbeek ik zelf kan lekker uitslapen tot bol.com bezorger langskomt uurtje of 10 meestal Bewerkt: 25 april 2008 door Alchemy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.