Shifty_93 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 ik zelf kan lekker uitslapen tot bol.com bezorger langskomt uurtje of 10 meestal k ook. geen zin om in de kou te staan. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 kijk wat k heb gevonden op bol.com: Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn! Bron Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 kijk wat k heb gevonden op bol.com:Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn! Bron inderdaad had ik ook al gezien staat er sinds een paar dagen. gelukkig heb ik hem ruim anderhalve maand geleden besteld dus ik zit op safe [hoop ik] daarom verwacht ik morgen of maandag ook mailtje met "uw bestelling is verzonden"n Reageren
Venzio Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 kijk wat k heb gevonden op bol.com:Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn! Bron inderdaad had ik ook al gezien staat er sinds een paar dagen. gelukkig heb ik hem ruim anderhalve maand geleden besteld dus ik zit op safe [hoop ik] daarom verwacht ik morgen of maandag ook mailtje met "uw bestelling is verzonden"n Wees er maar niet zeker op die dag zal het wel super druk zijn er zijn mensen die hem al gelijkt hebben bestelt toen hij op internet stond in dit geval bol.com en die is ook erg goed dus reken er maar niet op Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) kijk wat k heb gevonden op bol.com:Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn! Bron inderdaad had ik ook al gezien staat er sinds een paar dagen. gelukkig heb ik hem ruim anderhalve maand geleden besteld dus ik zit op safe [hoop ik] daarom verwacht ik morgen of maandag ook mailtje met "uw bestelling is verzonden"n Wees er maar niet zeker op die dag zal het wel super druk zijn er zijn mensen die hem al gelijkt hebben bestelt toen hij op internet stond in dit geval bol.com en die is ook erg goed dus reken er maar niet op Haal me nou niet uit die mooie droom dat ik hem dinsdag krijg Nou ja mocht het niet zo zijn, dan wacht ik nog lekker wat langer.. no problem. En als het echt lang gaat duren, dan annuleer ik de bestelling wel. Maar ik heb nog steeds goeie hoop. edit: ik heb bol.com even een mail gestuurd over hoe en wat daar. reactie zet ik wel even in dit topic met name intressant voor de mensen die bij hun hebben besteld.. Bewerkt: 25 april 2008 door Alchemy Reageren
Gino99 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 =O.Cool man.Als ze dat ook doen in Heerlen ga ik hem daar ook halen .Wie weet een site waar dat eventueel op staat?Alvast bedankt Gino Kan je helaas vergeten. Ex-collega van me werkt daar. Kunnen ze helaas niet doen i.v. het corio centrum. Kosten lopen dan te hoog op: Beveiliging, parkeergarage etc. Dus gewoon op dinsdag 29 april zo vroeg mogelijk daar zijn. Net zoals mij Hmm.Oke.Wel jammer maar ik begrijp het wel .Dan toch maar E-Plaza Reageren
Roper Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Ik hoorde net na een telefoontje naar Bol dat er idd grote leveringsproblemen zijn, en dat mensen die bij bol gepreorderd hebben zsm een mail zullen ontvangen over de verdere gang van zaken. ze verwachten dat het misschien wel een aantal weken kan duren voordat aan alle verplichtingen voldaan is. met andere woorden: Dat kan lang gaan duren. ga vanavond maar bij de MM langs, kijken of ik daar een kan bemachtigen, dan verkoop ik die van bol later wel op marktplaats ofzo. heb echt geen zin om weer een week te wachten. slechte marketing van mm trouwens over hun midnight opening? had toch echt beter gekunt, hangt alleen een postertje bij de ingang van de filialen die open gaan. Bewerkt: 28 april 2008 door Roper Reageren
MarXmaN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hoe zit dat nou met de midnight launch? Is dat in elke MediaMarkt? Ik moet naar de MediaMarkt in de Cruqius ( zit tussen Haarlem en Hoofddorp ) als ie dan open is. Ik moet die game hebben, desnoods ren ik er 10 km heen Reageren
Valkenburger Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Kan je niet cancellen bij bol.com? Ze halen hun leveringsdatum niet, in principe lijkt me dat voldoende aanleiding om hem gewoon te mogen cancellen. Reageren
loerelau Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hoe zit dat nou met de midnight launch? Is dat in elke MediaMarkt? Ik moet naar de MediaMarkt in de Cruqius ( zit tussen Haarlem en Hoofddorp ) als ie dan open is. Ik moet die game hebben, desnoods ren ik er 10 km heen Zou ik ook wel willen. MM in de bijlmer is in ieder geval niet open! Volgens mij is er in deze regio niets. Reageren
MarXmaN Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Hoe zit dat nou met de midnight launch? Is dat in elke MediaMarkt? Ik moet naar de MediaMarkt in de Cruqius ( zit tussen Haarlem en Hoofddorp ) als ie dan open is. Ik moet die game hebben, desnoods ren ik er 10 km heen Zou ik ook wel willen. MM in de bijlmer is in ieder geval niet open! Volgens mij is er in deze regio niets. kutprovincie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.