Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

Waar zijn die foto´s of youtube movie´s dan als het download baar is.... is toch duidelijk dat deze shizzle fake is het spel is 8,6 GB groot ken nooit fap-fap op gta, ik mega fan het spel koop ik orgineel heb ze allemaal ook voor gameboy en ook voor psp..... just wait till thuesday 29the aaith

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

je bent echt zielig als gta 4 download

Je bent nog zieliger als je het niet doet want het spel ownt haha wacht jij nog maar ff een paar dagen ik kan em al spelen WHAHAHA

Bewerkt: door uniQueGTA
Link to comment
Delen op andere websites

Waar zijn die foto´s of youtube movie´s dan als het download baar is.... is toch duidelijk dat deze shizzle fake is het spel is 8,6 GB groot ken nooit fap-fap op gta, ik mega fan het spel koop ik orgineel heb ze allemaal ook voor gameboy en ook voor psp..... just wait till thuesday 29the aaith

Net alsof hij een fake spel kan maken en dat gaat spelen, denk na! Natuurlijk is dit echt, wat anders? Je doet nou net of het niet kan ofzo…. Dit is gewoon IV, geen fake spel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet echt of dit mag, maar als je het niet wilt zien niet klikken! Maar hier kun je een gast live GTA IV zien spelen. Ik heb wel even gekeken maar ben afgehaakt omdat ik het dinsdag zelf wil ontdekken. :puh: Maar interessant om een impressie van het spel te krijgen.

A'ight, vet Niels, bedankt. :puh: Die gast dit dit presenteert is trouwen wel ziek in zijn hoofd, 't zou me niks verbazen als je op een gegeven moment een stel agenten zijn huis in hoort stormen.

Ik ga gewoon een tijdje kijken, aangezien ik toch geen Xbox360 of Playstation 3 heb.

Link to comment
Delen op andere websites

@uniquegta

Ik zet er ook bij dat ik Autistisch ben en een hogere gevoeligheid heb dan de gemiddelde mens voor framedrops. Als normaal mens denk ik dat je er geen lichamelijke klachten door zult krijgen.

Dat dit niet de volledige versie was daar was ik nog niet van op de hoogte.

De graphics zijn uiteraard super.

Ik hoop dat de ps3 versie minder drops heeft, anders kan deze titel ook bij het volgende niet speelbare rijtje ( Epic engines, ID engines, Gears of war, super mario sunshine, oblivion).

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat als ik een omgebouwde 360 had, de game wel zou downloaden. Puur omdat ik niet kan wachten het spel te spelen. Misschien zou ik later alsnog wel een origineel kopen, ten behoeve van Rockstar en voor de extra's die er bij zitten. Ik heb echter geen (next-gen) console en wacht nog steeds op een klijne aanwijzing voor een aankondiging van de PC versie van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt misschien stom, maar voor de echte echte diehard GTA IV fans die het liefste niks meer van GTA IV willen zien/horen totdat ze het zelf gaan spelen: Ik raad jullie toch aan om even die link te bekijken die Nils gaf (klik)[/font]). Ik zit nu al even te kijken, en GTA IV heeft toch best wat mankementen. Misschien ben je dan wel helemaal teleurgesteld als je GTA IV eenmaal zelf gaat spelen, dus als je op die link klikt kun je je misschien ff ''voorbereiden'' ( :7), zodat je als je GTA IV gaat spelen je 100% kunt genieten van de positieve dingen, en je al voorbereid bent op de negatieve dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem :7 die kopie ben nog bezig nu met brande

MAar niet voor verkoping ofzo want ik heb hem al een lang tijd besteld tot dat hij uit is :7 dus aleen kijken of het me zal bevalen verder niks hah

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt misschien stom, maar voor de echte echte diehard GTA IV fans die het liefste niks meer van GTA IV willen zien/horen totdat ze het zelf gaan spelen: Ik raad jullie toch aan om even die link te bekijken die Nils gaf (xxx[/font]). Ik zit nu al even te kijken, en GTA IV heeft toch best wat mankementen. Misschien ben je dan wel helemaal teleurgesteld als je GTA IV eenmaal zelf gaat spelen, dus als je op die link klikt kun je je misschien ff ''voorbereiden'' ( :7), zodat je als je GTA IV gaat spelen je 100% kunt genieten van de positieve dingen, en je al voorbereid bent op de negatieve dingen.

Wat vind je er dan teleurstellend aan? :N

Wat betreft het downloaden. Dat is triest, maar zo gaat het in deze wereld. Ik wacht gewoon tot de release en zal hem braaf kopen. Zij hebben zo enorm veel werk in dit spel gestoken dan mogen ze die 60 euro van me hebben, for sure. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...