LangeDraak Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 :NIk heb GTA IV ook, gedownload, is echt super vet, de graphics zijn echt mooi, zoals ik van iemand anders had gehoort waren ze niet mooi ? :S wtf het is echt vet, en er zijn helemaal niet veel FRAMEDROPS, ik had alleen wat framedrops toen ik een bus had gejat en veel auto's zat te rammen, en ik 3 sterretjes politie had, dus het valt echt mee. Ook vet is dat als je door vuur loopt niko in de fik vliegt en op de grond gaat rollen!!! En als je met je auto erdoor rijd, vliegen je banden in de fik en rijd je na een tijdje op je velg. Ook had ik net 5 sterretjes en was t me gelukt om de politie kwijt te raken, stond er iets van: archievent unlocked: free on foot, 50G [/font] DUS het is echt een VET SPEL! ik had gister ook een gameplay filmpje op gtaforums.com geplaats maar daar ben ik voor gebanned En bedankt he als dit waar is !!!!!! Had het even afgedekt en niet zo open op het forum neergezet.... Er zijn ook mensen die nog niet alles willen weten. 1 ervan ben ik... Nu weet ik alweer meer als dat ik zou willen.... Breng aub even het respect op voor de andere gamers en gebruik spoiler!!!!! Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Downloaden: ZWAK!!!! Dit is nu net de charme van GTA, we wachten er al zo lang op en dan kan die week er heus wel nog bij om te verlangen naar wat het zal worden Reageren
oostzaan Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Iedereen mag zelf weten of ie dowload of nie.. Ik koop hem zelf wel gewoon in de winkel. Het ziet er wel erg goed uit op die beelden Reageren
innercore Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 reden waarom ik het download, inprencipe is het spel kopen ook gewoon wel veel vetter en heb je t hoesje enzo maar ik vind het zonde om 60 euro te verspillen als het cdtje toch binnen een week kapot kan zijn door die kutconsole van een xbox360 Reageren
Romal Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 haha Daarom moet je ook een playstation kopen maar gek dat rockstar niks doet. Kunnen ze niet die sites offline krijgen? Reageren
innercore Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 nee want downloaden is niet illegaal, maar uploaden wel, dus de leakgroup "iCoN" die moeten ze opsporen maar van de 1000 leak groups zijn er 0 getraceerd Reageren
bernt Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 kan iemand zeggen of het nouw een journl. versie was had ergens gehoort Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik snap echt niet waarom jullie zo zitten te Zeiken, om het downloaden. Je zal het altijd blijven houden PUNT. Zoals ik eerder zei, dat ik hem gister al zou krijgen. Het is iig Niet doorgegaan, en ben bij nader inzien ook blij. Ik krijg Geen gezeik van MS of R*, ik kan gewoon lekker online gaan, en krijg me goodies. Reageren
mdgNL Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 :NIk heb GTA IV ook, gedownload, is echt super vet, de graphics zijn echt mooi, zoals ik van iemand anders had gehoort waren ze niet mooi ? :S wtf het is echt vet, en er zijn helemaal niet veel FRAMEDROPS, ik had alleen wat framedrops toen ik een bus had gejat en veel auto's zat te rammen, en ik 3 sterretjes politie had, dus het valt echt mee. Ook vet is dat als je door vuur loopt niko in de fik vliegt en op de grond gaat rollen!!! En als je met je auto erdoor rijd, vliegen je banden in de fik en rijd je na een tijdje op je velg. Ook had ik net 5 sterretjes en was t me gelukt om de politie kwijt te raken, stond er iets van: archievent unlocked: free on foot, 50G [/font] wat zijn die 50g en wat kan je er mee, had het al eerder gezien[/font] Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 :NIk heb GTA IV ook, gedownload, is echt super vet, de graphics zijn echt mooi, zoals ik van iemand anders had gehoort waren ze niet mooi ? :S wtf het is echt vet, en er zijn helemaal niet veel FRAMEDROPS, ik had alleen wat framedrops toen ik een bus had gejat en veel auto's zat te rammen, en ik 3 sterretjes politie had, dus het valt echt mee. Ook vet is dat als je door vuur loopt niko in de fik vliegt en op de grond gaat rollen!!! En als je met je auto erdoor rijd, vliegen je banden in de fik en rijd je na een tijdje op je velg. Ook had ik net 5 sterretjes en was t me gelukt om de politie kwijt te raken, stond er iets van: archievent unlocked: free on foot, 50G [/font] wat zijn die 50g en wat kan je er mee, had het al eerder gezien[/font] De G staat voor Gamerscore, dat is een score van de Xbox. Je hebt er verder helemaal niks aan, maar je kunt er wel aan merken hoeveel hij gamed, en ongeveer hoeveel games hij bezit. Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 >>> Door Dutchy3010: Gameplay filmpje verwijderd.<<< hier mijn filmpje voor de mensen die het willen zien!!!!!! have fun Reageren
Capodaano Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Moet eerlijk toegeven... Ik ben nieuwsgierig als de hell naar die gameplay, maar ik ga niet kijken want ik wil echt verrast worden als ik het ga spelen Reageren
ididdie Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik ga hem echt niet downloaden daar ben ik wel tegen maar misschien komt er voor ons nu wel wat filmpjes van in game beelden om alvast is te kijken Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik vind het een beetje overdreven hoe jullie reageren, het is net of je een nieuw huis ofzo krijgt. Jullie doen of het echt ZO spanend allemaal is. Het gaat nog wel over een spel, dat spoileren vind ik ook overdreven... Reageren
jesse_gtalover Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb hem waarschijnlijk vanavond, en koop hem ook nog dinsdag! me 2 Dit zul je me toch even moeten uitleggen. De te downloaden versie is voor de Xbox 360, die jij dus schijnbaar gaat downloaden, en in je signature staat dat de Xbox 360 'trash' is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.