Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

ik keek net een excelente live feed gameplay filmpje al 6 uur lang, maar helaas is het uit de lucht gehaald :bonk:

Ik kreeg van een vriend een link, kon je Live meekijken, heb een minuut gekeken en het weggelikt, wil alles zelf ontdekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik rockstar was dan zou ik voor de volgende GTA niet meer met XBOX samenwerken. Maar ja wie ben ik, en volgens mij is het financieel aspect te hoog.

Hadden ze dit echt niet kunnen voorzien?

Tja dat is helaas niet zo makkelijk.

Het is niet MS (Xbox) hun schuld dat het filmpje is uitgelekt.

En tuurlijk hadden ze dit kunnen voorzien... Ze hadden het zelfs kunnen voorkomen om helemaal geen preview-disks rond te sturen. Maar de game-industrie vaart nu eenmaal goed bij de bladen die reviews/previews schrijven dus het was een risico die ze graag hebben genomen.....

Dus nogmaals het ligt niet aan de XBox (MS) maar aan de oneerlijkheid van de journalist :duh::N

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hadden gewoon die discs voor de journalisten met een bodyguard mee naar de game blade websides moeten sturen dan hebben ze die game 5 uur ofzo en dan neemt de bodyguard de disc weer mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...