Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

Jongens, die mensen zwemmen in het geld. Ook al halen alleen de mensen van GTAFORUM.nl het spelletje, en verder niemand anders, dan zijn ze alsnog in staat om volgend jaar een gruwelijk spel te maken. Het zijn geen mensen die het moeilijk hebben hoor dat ik een spel van ze moet kopen? Ze hebben allemaal een jaarloon van een voetballer, R* poept het geld uit. Ze hebben echt meer dan genoeg geld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

Als ik rockstar was dan zou ik voor de volgende GTA niet meer met XBOX samenwerken. Maar ja wie ben ik, en volgens mij is het financieel aspect te hoog.

Hadden ze dit echt niet kunnen voorzien?

Onzin, Microsoft kan er niks aan doen dat een stelletje apen alles zitten te verspreiden. Ik zou nog moeier worden als ik Microsoft was, al dat gezeur op hun kop. Rockstar heeft zelf bedriegers in hun dients.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja mensen die foto's van de doosjes maken en plattegrond :puh:

Maar ja ze kunnen het niet tegenhouden en dan nog 3 dagen denk niet dat ze moeite gaan doen.

Zo word de hype alleen maar groter en mensen verlangen nog meer naar het spel denk ik dan.

RoMaL

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, die mensen zwemmen in het geld. Ook al halen alleen de mensen van GTAFORUM.nl het spelletje, en verder niemand anders, dan zijn ze alsnog in staat om volgend jaar een gruwelijk spel te maken. Het zijn geen mensen die het moeilijk hebben hoor dat ik een spel van ze moet kopen? Ze hebben allemaal een jaarloon van een voetballer, R* poept het geld uit. Ze hebben echt meer dan genoeg geld.

Dat is zeker waar, maar het ligt ook aan hun. Ze moeten gewoon de game niet wegeven aan de medewerkers, die zetten het online en het spelletje is klaar. En nu downloaden het mensen omdat ze nieuwsgierig zijn. Als ik kijk naar een illegale versie van SA. Lopen ze niet altijd zo ontzettend lekker, mensen willen dat niet… en gaan het spel toch nog kopen.

( ik noem nu de mederwerkers, maar het zou ook anders kunnen zijn.. ze moeten gewoon beter opletten)

Ze hadden gewoon die discs voor de journalisten met een bodyguard mee naar de game blade websides moeten sturen dan hebben ze die game 5 uur ofzo en dan neemt de bodyguard de disc weer mee.

Waarom? Ik vindt echt dat nu je begint te overdrijven, GTA IV is geen supergrote zeldzame diamant ofzo. Een bodygard is gewoon overdreven, we praten over een spel. Dat bovendien over drie dagen uitkomt.

Als ik rockstar was dan zou ik voor de volgende GTA niet meer met XBOX samenwerken. Maar ja wie ben ik, en volgens mij is het financieel aspect te hoog.

Hadden ze dit echt niet kunnen voorzien?

Microsoft kan er niks aan doen, het ligt ergens bij de werknemers of bij de winkels. Microsoft ( Xbox360) heeft er geen reet mee te maken. Alleen dat het op hun console download baar is.

Nogmaals, Het gaat over een spel mensen, een spel!

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

M$ heeft er wel schuld aan. Ze hebben hun huiswerk niet goedgemaakt. De 360 was zo gekraakt, bij de PlayStation zal het ook nog wel gebeuren, maar deze hebben hun huiswerk tenminste wel een heel stuk beter gedaan.

Verder is downloaden zwak, en ik blijf erbij dat ik de logica er niet van snap dat een illegaal geuploade file legaal zou zijn. Volgensmij is dit gewoon heling te noemen, aangezien je een gestolen Ferrari ook niet zomaar mag opkopen. Maarja, wat denk je met zo'n klote regering als die van Nederland?

Link to comment
Delen op andere websites

M$ heeft er wel schuld aan. Ze hebben hun huiswerk niet goedgemaakt. De 360 was zo gekraakt, bij de PlayStation zal het ook nog wel gebeuren, maar deze hebben hun huiswerk tenminste wel een heel stuk beter gedaan.

Verder is downloaden zwak, en ik blijf erbij dat ik de logica er niet van snap dat een illegaal geuploade file legaal zou zijn. Volgensmij is dit gewoon heling te noemen, aangezien je een gestolen Ferrari ook niet zomaar mag opkopen. Maarja, wat denk je met zo'n klote regering als die van Nederland?

uh uh... De playstation 3 is ook makkelijk om te bouwen, het enige probleem is dat bijna niemand een Blu-Ray brander heeft.

En aan de regering heb je toch niks, want het downloaden blijf je altijd houden.

Link to comment
Delen op andere websites

M$ heeft er wel schuld aan. Ze hebben hun huiswerk niet goedgemaakt. De 360 was zo gekraakt, bij de PlayStation zal het ook nog wel gebeuren, maar deze hebben hun huiswerk tenminste wel een heel stuk beter gedaan.

Verder is downloaden zwak, en ik blijf erbij dat ik de logica er niet van snap dat een illegaal geuploade file legaal zou zijn. Volgensmij is dit gewoon heling te noemen, aangezien je een gestolen Ferrari ook niet zomaar mag opkopen. Maarja, wat denk je met zo'n klote regering als die van Nederland?

uh uh... De playstation 3 is ook makkelijk om te bouwen, het enige probleem is dat bijna niemand een Blu-Ray brander heeft.

En aan de regering heb je toch niks, want het downloaden blijf je altijd houden.

Zal ook nog niet nodig zijn misschien het einde van volgend jaar pas want op de sites waar ik dingen af haal zie ik wijning Blu Ray dvds.

Link to comment
Delen op andere websites

M$ heeft er wel schuld aan. Ze hebben hun huiswerk niet goedgemaakt. De 360 was zo gekraakt, bij de PlayStation zal het ook nog wel gebeuren, maar deze hebben hun huiswerk tenminste wel een heel stuk beter gedaan.

Verder is downloaden zwak, en ik blijf erbij dat ik de logica er niet van snap dat een illegaal geuploade file legaal zou zijn. Volgensmij is dit gewoon heling te noemen, aangezien je een gestolen Ferrari ook niet zomaar mag opkopen. Maarja, wat denk je met zo'n klote regering als die van Nederland?

uh uh... De playstation 3 is ook makkelijk om te bouwen, het enige probleem is dat bijna niemand een Blu-Ray brander heeft.

PS3 is niet om te bouwen hoor. En over dat blu-ray probleem, nooit van externe harde schijf gehoord?

Dat proberen meeste ''hackers'' te maken, maat het is tot nu toe nog niet gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

zoals in mijn vorige bericht er over staat werkt het en ben ik heel lang blijven gamen .. maar ik heb hem ook gekocht de originele . En ik was even op google gaan zoeken of die torrent al verspreden is . en opeens wow zo veel site's met het originele torrent ervan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...