Jump to content

GTA IV Sinds een paar uur te downloaden..


Sang

Recommended Posts

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Sharingan

    11

  • DenkaanHenk

    11

  • ikt

    9

  • Shifty_93

    8

Werkt allemaal toch beter

als je hem orgineel hebt..

mooi doosje, boekje, Guide to liberty city,

en je kunt hem bij je collectie gta's zetten en daar vind ik een kopie niet bij passen!

Dat is wel waar he :7

Link to comment
Delen op andere websites

als me iksboks :puh: xbox er is, zit gta iv er bij inbegrepen.

Ik waardeer wat r* heeft gemaakt, en dat waarderen laat ik zien dat ik betaal :)

dat doe ik niet bij andere games.. Alles verder wat ik heb is gedownload.

maar geen 1 gta om eerlijk te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het al is gepost, maar die GTA IV versie die online te vinden is is de versie die aan Journalisten is verstrekt voor de Preview en de Reviews ;)

Dus het is niet door een R* Medewerker geplaatst denk ik ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je deze game download en niet koopt ben je echt een looser, ten 1e het is een meesterlijk spel en ten 2e we moeten ervoor zorgen dat er over een aantal jaar GTA5 komt i.p.v. dat ze zeggen dat ze er verlies op draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben in de tijd vanaf de release tot nu allang winst gemaakt :D kweet niet hoeveel, maar ze hebben het er al dik uit :puh: Gister was 4.2 miljoen kopieën geloof ik. €70x4.2=294.000.000 De game heeft ongeveer €75.000.000 gekost... Dus die 1000 mensen die eraan hebben gewerkt zouden nu allemaal €294.000 kunnen krijgen. Die winst hebben ze er al wel uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben in de tijd vanaf de release tot nu allang winst gemaakt :D kweet niet hoeveel, maar ze hebben het er al dik uit :puh: Gister was 4.2 miljoen kopieën geloof ik. €70x4.2=294.000.000 De game heeft ongeveer €75.000.000 gekost... Dus die 1000 mensen die eraan hebben gewerkt zouden nu allemaal €294.000 kunnen krijgen. Die winst hebben ze er al wel uit ;)

ja anders zou de game er ook nooit komen

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben in de tijd vanaf de release tot nu allang winst gemaakt :D kweet niet hoeveel, maar ze hebben het er al dik uit :puh: Gister was 4.2 miljoen kopieën geloof ik. €70x4.2=294.000.000 De game heeft ongeveer €75.000.000 gekost... Dus die 1000 mensen die eraan hebben gewerkt zouden nu allemaal €294.000 kunnen krijgen. Die winst hebben ze er al wel uit ;)

100.000.000 :engel:

Maardannoch, je hoeft nog niet te gaan downloaden!

Link to comment
Delen op andere websites

M$ heeft er wel schuld aan. Ze hebben hun huiswerk niet goedgemaakt. De 360 was zo gekraakt, bij de PlayStation zal het ook nog wel gebeuren, maar deze hebben hun huiswerk tenminste wel een heel stuk beter gedaan.

Verder is downloaden zwak, en ik blijf erbij dat ik de logica er niet van snap dat een illegaal geuploade file legaal zou zijn. Volgensmij is dit gewoon heling te noemen, aangezien je een gestolen Ferrari ook niet zomaar mag opkopen. Maarja, wat denk je met zo'n klote regering als die van Nederland?

uh uh... De playstation 3 is ook makkelijk om te bouwen, het enige probleem is dat bijna niemand een Blu-Ray brander heeft.

PS3 is niet om te bouwen hoor. En over dat blu-ray probleem, nooit van externe harde schijf gehoord?

Dat proberen meeste ''hackers'' te maken, maat het is tot nu toe nog niet gelukt.

Je liegt. Alles is zegmaar te hacken. Het enige wat moeilijker dan het andere. Maar als je even Googled zie al dat er mensen bezig zijn met het maken van een chip etc.

Ik vind het zelf ook niet echt leuk. Maar wat kon M$ eraan doen? Al die PS3 fanboys zeggen dat nu wel maar ze zijn gewoon jaloers dat hun geen extra content hebben 0_0 .

MVG,

Omar

Link to comment
Delen op andere websites

Toch gewoon vet om het officiele GTA IV spel thuis te hebben? Alleen het doosje vond ik al onwijs vet toen ik het voor t eerst in mn handen had, nu nog hoor maarja , en dat boekje ook altijd vet en de map is toch ook altijd wel handig. Maarja, je hebt nou eenmaal van die zielige mensen die het gaan downloaden, ik ben er dus zwaar tegen!

Link to comment
Delen op andere websites

gta-vct wat jij zegt over dat als je een kopie haalt een looser bent is niet waar :zz: {ik heb ook de originele hoor] maar het maakt me niks uit of ze der hard aan hebben gewerkt bij ale spelen kan het me niks schelen .behalve the godfather en de komende deel 2 } 8)

Bewerkt: door iamyourghost
Link to comment
Delen op andere websites

gta-vct wat jij zegt over dat als je een kopie haalt een looser bent is niet waar :zz: {ik heb ook de originele hoor] maar het maakt me niks uit of ze der hard aan hebben gewerkt bij ale spelen kan het me niks schelen .behalve the godfather en de komende deel 2 } 8)

hij zegt toch ook als je alleen de game download ben je een loser. in plaats van downloaden en kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

gta-vct wat jij zegt over dat als je een kopie haalt een looser bent is niet waar :zz: {ik heb ook de originele hoor] maar het maakt me niks uit of ze der hard aan hebben gewerkt bij ale spelen kan het me niks schelen .behalve the godfather en de komende deel 2 } 8)

hij zegt toch ook als je alleen de game download ben je een loser. in plaats van downloaden en kopen.

heb ik ook gedaan :duh: en hij zei tog downloaden dus hij had het ook tog over mij :N

Bewerkt: door iamyourghost
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...