Jump to content

billbord

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• js007

6

• Shifty_93

6

• gta dylan

2

• Gijsso

2

Geplaatst:

Ik zou dat uitzicht echt wel willen hebben maar waarom moet R* er nog reclame voor maken. Het spel verkoopt zichzelf gewoon door de naam, net als bij Ferrari. Ze hoeven er geen reclame voor te maken omdat de naam al geweldig is.

Geplaatst:
Ik zou dat uitzicht echt wel willen hebben maar waarom moet R* er nog reclame voor maken. Het spel verkoopt zichzelf gewoon door de naam, net als bij Ferrari. Ze hoeven er geen reclame voor te maken omdat de naam al geweldig is.

Omdat ze een werledwijde hype willen maken voor GTA IV. En dat kan niet zonder reclame te maken.

Geplaatst:

Omdat ze een werledwijde hype willen maken voor GTA IV. En dat kan niet zonder reclame te maken.

Die is eral zonder reclame en dat komt door alle previews en alle shit die erbij komt en omdat IV een half jaar is uitgesteld kunnen steeds minder mensen wachten en die mensen vertellen het weer door. Die uitstel is niet alleen maar goed voor het spel maar ook voor de mond op mond reclame.

Geplaatst:
haha.

kamer met uitzicht op zee.

kom je daar...

4-dubbele post! gaat lekker!

~~~~~~

Ik vind het echt schitterend gedaan van R*/Take2 das pas reclame _O_

Geplaatst:

Wooow vier-voudige post :puh: aaaanyway. Wij kregen vandaag in de gameshop de kartonnen posters binnen en die zien er ook goed uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...