mattetoet Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 prachtige reclame maar wel geldverspilling, als een een ps3 hebt of een xbox weet je toch gewoon da GTA4 bestaat !!! Reageren
LangeDraak Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik denk dat het absoluut geen geldverspilling is. Het doel is om een wereldhype te creeren binnen de gamewereld... En een wereldhype is het geworden Dus hoe raar het ook zal klinken maar al die grote reclame acties leveren geld op Reageren
js007 Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Ik denk dat het absoluut geen geldverspilling is.Het doel is om een wereldhype te creeren binnen de gamewereld... En een wereldhype is het geworden Dus hoe raar het ook zal klinken maar al die grote reclame acties leveren geld op grand theft auto heeft al zoveel aanhangers dat ze daar al kunnen van rijk worden Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Wow !! Wat een gigantsiche billboard. Ongelovelijk hoe groot:P Reageren
js007 Geplaatst: 6 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Zo udat billbord al niet weg zijn gta4 is nu eenmaal uit . Reageren
Valto Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Zo udat billbord al niet weg zijn gta4 is nu eenmaal uit . Dus? als een spel al uit is kun je nog steeds er gwoon reclame voor maken. Reageren
Wienish Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 woon je ook in die flat kijk je tegen die poster op Dan hoop ik net dat ze op de etage van de rondingen van die linkse wonen Reageren
js007 Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Wil ik ook in mijn huis! zal je een grote muur nodig hebben Reageren
Mr.N.Bellic Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) vet cool, lola is zo hot Bewerkt: 28 augustus 2008 door Mr.N.Bellic Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 ziet er wel vet uit Reageren
Denimo Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 wow lijkt me egt vet als je artist bent bij rockstar en jouw werk zo komt op te hangen o.0 lijk me egt zo vet Reageren
Brucie Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Het is ooit natuurlijk begonnen met GTA 1, kan me nog herinneren dat ik het voor het eerst kocht, echt een geweldig spel, maar ik was nog erg klein dus begreep er weinig van. toen was GTA nog niet echt groots, het heeft zich verder ontwikkeld. zo'n spel trekt mensen aan, ook zonder reclame zal het goed verkopen.. maar reclame moet altijd gemaakt worden, mensen moeten natuurlijk wel weten wanneer het spel uitkomt! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Weer een twee maanden oud topic dat opgegraven wordt... Je kan wel merken dat het rustiger op het forum in de zomer! Reageren
FerryN Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Weer een twee maanden oud topic dat opgegraven wordt... Je kan wel merken dat het rustiger op het forum in de zomer! Maja, topics van 3 jaar oud worden tegenwoordig ook al opgegraven, volgens mij word dat een hobby ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.