Jump to content

Wrong side of the track

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben er na 30 keer proberen nog steeds niet in geslaagd, die 4 ballas gasten dood te krijgen... ik snap er niets van, want ik blijf toch echt met de trein meerijden... Mijn driving skills zijn niet zo goed dat het mij lukt om op die trein te springen....

What should I do?

Voor mij is dit de moeilijkste missie die ik tot nog toe heb gedaan.

Wie helpt mij uit de brand???

In welk mapje vind ik trouwens mijn savegame?

Ik ben u zeer dankbaar!

Geplaatst: (bewerkt)

In het begin van de missie moet je Big Smoke naar Unity Station brengen. Stap in de Glendale en rij ernaar toe. In de cutscene zie je dat je te laat bent en dat de Vagos op een trein springen die net vertrekt.

Stap op de Sanchez en achtervolg de trein. Blijf altijd zover mogelijk van de trein vandaan, zo kan Big Smoke de Vagos makkelijk neerschieten. Als je te dichtbij de trein zit zal Big Smoke eerder tegen de trein zelf schieten dan tegen de Vagos.

Het eerste obstakel is een auto midden op het spoor, ga voor de trein rijden en rij over het spoor langs de auto heen. De trein zal nu tegen de auto botsen en op deze manier heb je geen hinder van de explosie die daarbij plaatsvindt. Vlakbij een tunnel zal er een trein je tegemoet komen, ga voor de trein rijden en wacht tot de andere trein voorbij is.

Als laatste moet je een stukje op de heuvels rijden als je net uit de tunnel bent. Als je een goeie Bike Skill hebt kan je, als je bij de brug bent, gelijk op de trein springen en daarna iedereen neerschieten.

Wanneer je alle Vagos hebt vermoord, heb je de missie gehaald!

Tips

Zorg ervoor dat je met de Sanchez op gelijke hoogte blijft met de locomotief waar de vier Vagos opstaan. Big Smoke is een erg slechte schutter, maar als je de Sanchez in bedwang houdt moet het lukken er twee dood te hebben vóór de tunnel. Daarna de weg naar boven nemen (of met de motor op de trein springen) en constant de Sanchez naast de locomotief houden, zover mogelijk naar rechts. De twee overgebleven Vagos moeten dood voordat de trein de spoorbrug oprijdt. Met een aantal keren proberen moet deze missie lukken.

Rijd vooral rustig, en geconcentreerd. Houd een stukje over tussen de Sanches en de trein. Zo kan Big Smoke beter raken.

Alles staat dus op wikigta

Overigens kan je ook in het savegame subforum een savegame plaatsen. Zodat iemand anders hem voor je gaat spelen. Veel succes!

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:

In GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten vind je je Savegames, de missie Wrong Side of the Tracks is dat betreft erg simpel. Het is een kwestie van goed naast de trein te rijden en Big Smoke doet het werk, succes met de missie Wrong Side of the Tracks.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is altijd handig om even op de walktrhough te kijken. Er staan goede missiebeschrijvingen met af en toe tips en screens. Daarnaast heb ik nog wat tips voor je om de missie te halen. Ga niet precies naast de trein rijden. Big Smoke zal hierdoor niet al te recht schieten. Ge net naast de rechterrand van de treinralis naast de trein waar de LSV members op staan. Al vroeg krijg je al de eerste obstakel. Een auto, ga hier in geen geval voor aan de kant. De trein rijd er al op af en de auto zal ontploffen. Je zult volgens mij net voor de tunnel nog een trein tegenkomen. Ik heb ooit gelezen dat je door deze kan heen kan rijden. Ik kan dit niet bevestigen, het het ook nog nooit geprobeerd. Zodra je op de zelfde hoogte bevind als de LSV is het vrij spel voor Big Smoke. Daarnaast zijn er hele moeilijke - maar niet onmogelijke - manieren om op de trein te komen. En nee, ik bedoel niet cheats als jepack. Voor de eerste 2 geld wel een eis: hoge bike-skill. De andere zijn wel makkelijk te doen.

Manier 1:

Dit is net wanneer El Corona linksonder in beeld zal verscijnen. Je zult een jump zien. Dit is zo'n schans. het gaat hier om USJ 1. Deze moet je niet nemen. Je zult merken dat er een trap daarna is. Door over deze met volle gas heen te rijden kun je op de trein belanden. Met wat geluk zul je op de trein kunnen belanden. Let wel op dat je de Los Santos Vagos members beetje gauw moet afknallen. Want na 15 secondes ongeveer zul je een soort van paal zien. Weet niet hoe ik het even moet noemen. Dit is ook de plek waar meestal als je de missie normaal zonder deze manieren speelt een LSV member sterft.

Manier 2:

Hier gaat het wel om een USJ. Namelijk USJ 2. Probeer dan een soort van bocht in de lucht te maken. Het klinkt heel raar, maar het is heel logisch. De rest spreekt natuurlijk voor zich.

Manier 3:

Dit is een vrij makkelijke manier. En voor deze is een hoge bike skill niet zo erg van belang. Let er wel op dat je een redelijke voorsprong moet hebben op de trein. Er zal na een tijdje een splitsing komen. (zie kaart) Je zult aan je rechterzijde een zandweggetje hebben. Aan je linkerzijde tref je een verharde weg tegen. Ga op de rand van de verharde weg staan. Zodra de trein aankomt moet je van het brugje afrijden.

Manier 4:

Neem een erg grote voorsprong op de trein. Na het uitrijden van de tunnel moet je links rechts afslaan. rij dan naar de punt boven de opening. Zodra de trein er is rijd je er gauw op.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik wens je nog veel succes met de missie! :tu:

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
In GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten vind je je Savegames, de missie Wrong Side of the Tracks is dat betreft erg simpel. Het is een kwestie van goed naast de trein te rijden en Big Smoke doet het werk, succes met de missie Wrong Side of the Tracks.

Hartelijk dank voor alle inhoudelijke support!!! had ik niet verwacht...

Nu heb ik het nog eens 20 keer geprobeerd en na 50 pogingen in totaal geef ik nu toch echt op. Ik wordt er echt schijtziek vak en begrijp niet dat mensen dit 'redelijk gemakkelijk' vinden... helemaal frustrerend is het feit dat je die gast weer he-le-maal van vooraf aan moet oppikken. Meerijden heeft gewoon geen zin. hij schiet ze echt niet allemaal kapot... hoe ik ook rijd.

Binnen mijn documenten vind ik het mapje GTA San Andres user files, waar ik een of ander B-bestand. Ik hoop dat dit het juist document is. Wie helpt mij dit even te fixen?

Geplaatst:
Binnen mijn documenten vind ik het mapje GTA San Andres user files, waar ik een of ander B-bestand. Ik hoop dat dit het juist document is. Wie helpt mij dit even te fixen?

Ja, dat is het savegame bestandje. Het is altijd genaamd met 'GTASAsg*.b'. Die * kan variëren van 1 t/m 8. ;)

Geplaatst:

soms heb je obstakels waar je kan oprijden

na 15 secs kan je een kleine trap op rijden daar heb je meer kans

maar dan moet je er snel weer vanaf. dat is mijn tip

en dan kom je bij de bergen op de zijkant kan je ook

want zo ie zo moet dan want je word dan tege gehouden door een bord.

• 2 weken later...
Geplaatst:
:tu: makkelijke misse, naast de rails( nog wel op de 'weg') moetje rijden en wel naast de LosSantos Vagosop de trein, als je blijft rijden zo schiet Big Smoke ze voordat ze de tunnel inrijden dood of bijna dood
Geplaatst:

makkelijk. blijf de hele tijd naast die Vagos members en Big Smoke doet de rest.

Veel Succes.

Geplaatst:

Nu kunnen jullie het hier nog zo geweldig uitleggen enzo hoor, maar ik had er de eerste keren ook problemen mee.

Toen heb ik een filmpje op Youtube opgezocht, en toen ging het vanzelf.

(Ik wil hiermee niet zeggen dat jullie het verkeerd uitleggen ofzo, maar als je het zelf ziet is het misschien toch makkelijker)

Hier heb je het filmpje.

Zoals je ziet hoef je geen stunts uit te halen ofzo, gewoon er lekker naast rijden.

EDIT!

Zie hier net een filmpje, waar iemand bij cheat.

Kan je natuurlijk ook doen als het je echt niet lukt.

Hier te bekijken.

>>> Door -Matthijs-: De topicstarter heeft de missie al gehaald. Laat het topic daarom maar rusten, totdat er weer iemand is die hulp nodig heeft.<<<

Geplaatst:

Ik heb ook heel lang over deze missie gedaa, uiteindelijk heb ik een trainer gebruikt waarmee Big Somke per rake kogel 1 gang member dsode, deze werkte perfect!

Geplaatst:

Altijd als ik die missie doe is er altijd al eentje eraf.

Als je bij de spoorwegovergang komt, dan is daar ergens in die bocht een rood uitsteeksel.

De laatste Vagos achterop bukt niet op tijd en knalt ertegen.

Dus die ben je alvast kwijt.

De rest.......tja

Blijf op een goed afstandje rijden.

Dan zal Big Smoke die Vagos goed raken en gaan ze snel dood.

Pas wel op bij de andere spoorwegovergangen.

Daar staat nog wel eens een auto waar je tegenop knalt.

En het vervelendste in de tunnel is dat er eentje aan de locomotief gaat hangen.

Big Smoke schiet daar de hele tijd op en dat heeft geen nut, want er gaat toch geen health van die vagos af.

Ga dan voor de locomotief rijden en hoop dat big smoke die andere pakt die is blijven staan.

Succes met deze missie!

Geplaatst:

Vanmiddag heb ik al een bericht verwijderd, en toch blijven er nog reacties komen ondanks mijn verzoek om dit niet te doen. Ik snap dat het goed bedoelt is, maar tips voor iemand die een missie al heeft gehaald lijkt me niet echt nuttig meer. Als er weer iemand is die vast zit met deze missie kan diegene een nieuw topic maken. Topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...