plastic boy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 zoals men nu weet als ze in niko zijn been of knie schieten ofzo dan begint ie gans te hinken enzo,zou dit ook zo bij de voetgangers zijn die jij afknalt? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Normaal wel denk ik. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Lijkt mij wel. Met die nieuwe engine reageren die peds ook realistischer. In de 4de trailer zag je ook iemand van een trap af vallen. Dat zag er echt goed uit. Denk dat ze dus ook realistisch reageren op schoten in benen en armen.. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik denk ook van wel; de engine ziet er al goed uit. En als Rockstar GTA IV realistisch wil maken denk ik dat het wel erin zal zitten. Reageren
Biocount Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten?? Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten??Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. Ik vinddie camera wel vaag als niko naar links of rechts gaat hoor En op sommige momenten loopt het toch nog niet helemaal soepel.. En ik denk dat vechten ook nog best moeilijk is, want veel hadden daar problemen mee... [ Ik kon het niet laten om ff te kijken ] Bewerkt: 23 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Hayte Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten??Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. over filmpjes van RockStar zelf mag je wel praten Reageren
mattetoet Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 heb in een gameplayfilmpje gezien hoe Niko op een kerel zijn arm schiet. die kerel doet echt als iemand die in zijn arm geschoten is. Hij schiet hem wem meteen dood dus je ziet hem niet verder 'creperen' Reageren
michaelfivez Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten??Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. Ik vinddie camera wel vaag als niko naar links of rechts gaat hoor En op sommige momenten loopt het toch nog niet helemaal soepel.. En ik denk dat vechten ook nog best moeilijk is, want veel hadden daar problemen mee... [ Ik kon het niet laten om ff te kijken ] Je zegt 'nog niet'. Er is geen nog, gewoon niet. Dit zijn de definitieve versies e Reageren
jellha Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten??Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. Ik vinddie camera wel vaag als niko naar links of rechts gaat hoor En op sommige momenten loopt het toch nog niet helemaal soepel.. En ik denk dat vechten ook nog best moeilijk is, want veel hadden daar problemen mee... [ Ik kon het niet laten om ff te kijken ] Je zegt 'nog niet'. Er is geen nog, gewoon niet. Dit zijn de definitieve versies e jah dat filmpje dat ik gezien heb , zag er ook niet echt goed uit , maar dat komt gewoon omdat het met zo;n camera de tv hebben opgenomen waar ze het op aan het spelen waren . Reageren
mastala Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten??Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. Ik vinddie camera wel vaag als niko naar links of rechts gaat hoor En op sommige momenten loopt het toch nog niet helemaal soepel.. En ik denk dat vechten ook nog best moeilijk is, want veel hadden daar problemen mee... [ Ik kon het niet laten om ff te kijken ] zoals ik al tegen meer mensen heb gezegd, je bent over-hyped;) maar deze game word immens.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten??Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. Ik vinddie camera wel vaag als niko naar links of rechts gaat hoor En op sommige momenten loopt het toch nog niet helemaal soepel.. En ik denk dat vechten ook nog best moeilijk is, want veel hadden daar problemen mee... [ Ik kon het niet laten om ff te kijken ] zoals ik al tegen meer mensen heb gezegd, je bent over-hyped;) maar deze game word immens.. Die Hype, si wel ietsjes gedaald door die filmpjes [vooral die bugs] Reageren
mastala Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten??Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. Ik vinddie camera wel vaag als niko naar links of rechts gaat hoor En op sommige momenten loopt het toch nog niet helemaal soepel.. En ik denk dat vechten ook nog best moeilijk is, want veel hadden daar problemen mee... [ Ik kon het niet laten om ff te kijken ] zoals ik al tegen meer mensen heb gezegd, je bent over-hyped;) maar deze game word immens.. Die Hype, si wel ietsjes gedaald door die filmpjes [vooral die bugs] bugs? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Mag eigenlijk denk ook niet over de inhoud van filmpjes praten??Maar niko schoot op een agent die half dood op de weg lag. na een paar seconden stond die agent weer op en liep ie heel mank weg. Ik vinddie camera wel vaag als niko naar links of rechts gaat hoor En op sommige momenten loopt het toch nog niet helemaal soepel.. En ik denk dat vechten ook nog best moeilijk is, want veel hadden daar problemen mee... [ Ik kon het niet laten om ff te kijken ] zoals ik al tegen meer mensen heb gezegd, je bent over-hyped;) maar deze game word immens.. Die Hype, si wel ietsjes gedaald door die filmpjes [vooral die bugs] Hype gedaald ???? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.