Jump to content

Rijden in GTA IV !

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

Helaas heb ik vandaag al GTA IV gezien op internet. Op veel gameplay beelden zie je dat het auto rijden of in het begin gewoon moeilijk is of dat het auto rijden gewoon niet soepel loopt. Kijk zelf maar op internet rond en zult zien dat geen iemand een auto goed kan besturen. Hopelijk ligt het aan de personen die sturen maar het zou ook kunnen zijn dat het auto rijden dus niet al te goed werkt.

We zullen zien,

Wat denken jullie ?

En a.u.b niets gaan roepen als je nog geen beelden hebt gezien. :cya:

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FerryN

5

• Kai-ShockWave

5

• innercore

5

• Shifty_93

4

Geplaatst:

ik heb al filmpjes gezien en volgens mij zag het er best goed uit. Ik heb wel bij elke gta een soort aa^npassig moeten ondergaan om de besturing goed te leren. deze mensen hebber er waarschijnljk ook een beetje last van

Geplaatst: (bewerkt)

Dat vechtsysteem is ook zo vaag, ze missen alles, maar dat is miss wel logisch in het begin :7

@ hierboven: Idd, ze gaan nogal snel over de kop :duh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ik heb het ook al gezien; maar misschien moet je gewoon geen vol gas geven. Dan zal hij op zijn snelst gaan en dat is dan alweer te snel. Dat is dan wel realistisch, maar het zal wel even wennen zijn. :Y

Geplaatst:

Ik denk dat je net zoals in GTA San Andreas je skills moet trainen, maar nu zullen er vast veel meer skills zijn. Die hummer uit ene filmpje is geweldig, net zoals in het echt een sterke auto. :D

Geplaatst:

Ik zou het echt fantastisch vinden moest ik mijn auto direct en de prak rijden door de besturingen!

Hahaha dat zou geweldig zijn.. :D

Des te realistischer des te beter vind ik i.v.m. de auto-besturingen!

Geplaatst:

dat lijkt maar zo omdat je nu egt die banden ziet "vliegen" als je de lucht in gaat enz maar ziet er wel chill uit

Geplaatst:

Aan de besturing zal het niet liggen het zal inderdaad gewoon ''het 1e keer gevoel'' zijn denk ik en toch echt de overweldiging! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Edit, lees post beneden, moderator even deze bericht verwijderen, plz.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Ik heb hem ook gezien met die hummer en de introfilmpje met kleine gameplay erin.

Met die hummer, die wagens liggen hoog, daardoor is de zwaartepunt hoger en kunnen die wagens sneller omkiepen.

In het echt, zou je met een hummer vol door de bocht gaan met grote wielen heb je ook al kans op omkiepen, dat is de zwaartekracht.

wat ik bruut vond dat die hummer net niet over die wagen heen reed, dat was gaaf!

Moet zeggen, ik vind het rijden retegaaf geworden, this is the way I want it! :puh:

Ga zo maar in het echt rijden, zal niet veel verschil inzitten!!!!

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...