Jump to content

Rijden in GTA IV !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Volgens mij hebben jullie het filmpje gezien, met die Britse gast, die filmde met 1 hand, en speelde met 1 hand. dus logisch dat hij met het vechten het meeste miste.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • innercore

    5

  • Shifty_93

    4

Diegene in dat filmpje gebruikt de handrem niet de gewone rem.

Wat mij nog is opgevallen is dat die auto botste tegen een andere auto en er was geen schade :duh: raar maar het kan ook liggen aan de kwaliteit van het filmpje.Het kan ook een versie zijn die bij de pers rond gaat zo eentje die ook bij T2 gmes dus niet de gehele versie.

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heb ik vandaag al GTA IV gezien op internet. Op veel gameplay beelden zie je dat het auto rijden of in het begin gewoon moeilijk is of dat het auto rijden gewoon niet soepel loopt. Kijk zelf maar op internet rond en zult zien dat geen iemand een auto goed kan besturen. Hopelijk ligt het aan de personen die sturen maar het zou ook kunnen zijn dat het auto rijden dus niet al te goed werkt.

We zullen zien,

Wat denken jullie ?

En a.u.b niets gaan roepen als je nog geen beelden hebt gezien. :cya:

We zullen zien ja :puh:

went vanzelf wel denk ik. De besturing is zoiezo anders dan de vooraande gta's dus zal dit ff wennen zijn.

Dat had ik zelfs al met gta sanandreas, en daar was de besturing maar iets anders.

(nu geef je gas met l3 wn r3 dacht ik)

Link to comment
Delen op andere websites

IK heb tot nu toe alleen maar hele slechte kwaliteit filmpjes gezien dus is moeilijk te beoordelen, of die personen gewoon nog geen feeling voor de game, hebben of dat het gewoon moeilijker is om te rijden, volgens mij zou het nu juist beter moeten gaan dan bij vorige gta games

Link to comment
Delen op andere websites

ja, maar hoe dat zeg ik niet want dan komt er weer een slot op.

geweldig spel

Mail het maar naar me dan want ik geloof het niet echt, want waarom ga je hier op het forum zitten kletsen terwijl je dat spel kan spelen????

klijnmarcel (at) hotmail DOT com <--- Mailadres

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...