Jump to content

Rijden in GTA IV !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • innercore

    5

  • Shifty_93

    4

Ik heb maar één filmpje gezien omdat ik de rest gewoon zelf wil ontdekken. Het filmpje waar Niko een SUV steelt en er in rond rijd heb ik gezien. Het viel me meteen op dat als je een heuvel af gaat de wagen ook echt helemaal de lucht in gaat. Ook waggelt de wagen heel erg hard bij de minste bocht en ligt die snel op zen kantje (Iets waar Rockstar over zei dat dit minder zou gebeuren omdat het dan onrealistisch zou lijken?).

Ik hoop dat dit niet met alle wagens het geval is of de persoon die het filmde voor geen meter kon rijden want als de besturing echt zo irritant werkt...

Bewerkt: door Carloke
Link to comment
Delen op andere websites

hmm.. het zag er in mijn ogen zalig uit, ze hebben wat slappere veering inderdaad waardoor die lekker zwiept.. lekker in de bochten hangen, en je kan volgens mij lekkere burnouts trekken.. vooral over voetgangers hoofden en het net gemaaide gras in middle park:P ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op youtube staan 2 weer een gameplay movies!!!

13 minuten vol met ingame rijden en schieten, zoek snel op voordat take 2 weer geclaimd heeft.

Moet zeggen, die filmpjes zien er bruut uit!

Ga hem ff downloadne,video he.

Edit, tegen diegene die zei dat er in de filmpje geen schade zat, schade is er, op youtube staan twee filmpjes waarop het duidelijk is dat er schade is.

In dat filmpje zie je ook een vette chopper!!!

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Op youtube staan 2 weer een gameplay movies!!!

13 minuten vol met ingame rijden en schieten, zoek snel op voordat take 2 weer geclaimd heeft.

Moet zeggen, die filmpjes zien er bruut uit!

Ga hem ff downloadne,video he.

Edit, tegen diegene die zei dat er in de filmpje geen schade zat, schade is er, op youtube staan twee filmpjes waarop het duidelijk is dat er schade is.

In dat filmpje zie je ook een vette chopper!!!

Ze zijn al weg, had ze ook gezien...

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn al weg, had ze ook gezien...

Ik heb net al weer nieuwe gezien. Nog steeds in het eerste gebied, maar het rijden ging wel beter dan in de eerste filmpjes. :tu: Kwestie van wennen.

Youtube heeft er maar druk mee! :puh:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat de GTA serie er wel aan toe was voor wat realistischer rijgedrag. Nu zouden de auto's veel zwaarder aanvoelen, meer echt dus. Kan ik alleen maar toejuichen. Wordt zeker en vast even wennen maar het zal wel lekker bollen wanneer je het éénmaal onder de knie hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Op youtube staan 2 weer een gameplay movies!!!

13 minuten vol met ingame rijden en schieten, zoek snel op voordat take 2 weer geclaimd heeft.

Moet zeggen, die filmpjes zien er bruut uit!

Ga hem ff downloadne,video he.

Edit, tegen diegene die zei dat er in de filmpje geen schade zat, schade is er, op youtube staan twee filmpjes waarop het duidelijk is dat er schade is.

In dat filmpje zie je ook een vette chopper!!!

Ze zijn al weg, had ze ook gezien...

net te laat ikke dat vind ik wel jammer ik heb er nog geen een gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Op youtube staan 2 weer een gameplay movies!!!

13 minuten vol met ingame rijden en schieten, zoek snel op voordat take 2 weer geclaimd heeft.

Moet zeggen, die filmpjes zien er bruut uit!

Ga hem ff downloadne,video he.

Edit, tegen diegene die zei dat er in de filmpje geen schade zat, schade is er, op youtube staan twee filmpjes waarop het duidelijk is dat er schade is.

In dat filmpje zie je ook een vette chopper!!!

Ze zijn al weg, had ze ook gezien...

net te laat ikke dat vind ik wel jammer ik heb er nog geen een gezien.

Maar het is een stuk realistischer!

Dat is supahtoll!

Als je me toevoegt op msn, die staat in me profiel, dan stuur ik je ze wel ff als je wilt.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...