innercore Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 dats t punt er word niet geaccept denk ik log eens opnieuw in wlm doet altijd raar bij mij Reageren
Carloke Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Ik heb maar één filmpje gezien omdat ik de rest gewoon zelf wil ontdekken. Het filmpje waar Niko een SUV steelt en er in rond rijd heb ik gezien. Het viel me meteen op dat als je een heuvel af gaat de wagen ook echt helemaal de lucht in gaat. Ook waggelt de wagen heel erg hard bij de minste bocht en ligt die snel op zen kantje (Iets waar Rockstar over zei dat dit minder zou gebeuren omdat het dan onrealistisch zou lijken?). Ik hoop dat dit niet met alle wagens het geval is of de persoon die het filmde voor geen meter kon rijden want als de besturing echt zo irritant werkt... Bewerkt: 23 april 2008 door Carloke Reageren
mastala Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 hmm.. het zag er in mijn ogen zalig uit, ze hebben wat slappere veering inderdaad waardoor die lekker zwiept.. lekker in de bochten hangen, en je kan volgens mij lekkere burnouts trekken.. vooral over voetgangers hoofden en het net gemaaide gras in middle park:P Reageren
FerryN Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Op youtube staan 2 weer een gameplay movies!!! 13 minuten vol met ingame rijden en schieten, zoek snel op voordat take 2 weer geclaimd heeft. Moet zeggen, die filmpjes zien er bruut uit! Ga hem ff downloadne,video he. Edit, tegen diegene die zei dat er in de filmpje geen schade zat, schade is er, op youtube staan twee filmpjes waarop het duidelijk is dat er schade is. In dat filmpje zie je ook een vette chopper!!! Bewerkt: 24 april 2008 door FerryN Reageren
nljesse Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 het is gwon eeen andere besturing dus ff wennen mar volgens mij als je het ken dan ken je het ok Reageren
Giozio Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Het zal allemaal vast wel mee vallen, het is gewoon wennen. Net zoals alle spellen. GR Giozio Reageren
mystery159 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Fake gta trailer??? Beoordeel hier of t een fake is.. hij lijkt erg veel op Need For speed ofzo, wel echte HUD Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Fake gta trailer???Beoordeel hier of t een fake is.. hij lijkt erg veel op Need For speed ofzo, wel echte HUD Het feit dat je levensbalkje rechtboven aan staat zegt al genoeg... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Op youtube staan 2 weer een gameplay movies!!!13 minuten vol met ingame rijden en schieten, zoek snel op voordat take 2 weer geclaimd heeft. Moet zeggen, die filmpjes zien er bruut uit! Ga hem ff downloadne,video he. Edit, tegen diegene die zei dat er in de filmpje geen schade zat, schade is er, op youtube staan twee filmpjes waarop het duidelijk is dat er schade is. In dat filmpje zie je ook een vette chopper!!! Ze zijn al weg, had ze ook gezien... Reageren
Iscariah Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Ze zijn al weg, had ze ook gezien... Ik heb net al weer nieuwe gezien. Nog steeds in het eerste gebied, maar het rijden ging wel beter dan in de eerste filmpjes. Kwestie van wennen. Youtube heeft er maar druk mee! Bewerkt: 24 april 2008 door Iscariah Reageren
mastala Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ze zijn al weg, had ze ook gezien... Youtube heeft er maar druk mee! ja en dat nog 4 dage Reageren
Abnormaal Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik vond dat de GTA serie er wel aan toe was voor wat realistischer rijgedrag. Nu zouden de auto's veel zwaarder aanvoelen, meer echt dus. Kan ik alleen maar toejuichen. Wordt zeker en vast even wennen maar het zal wel lekker bollen wanneer je het éénmaal onder de knie hebt. Reageren
steintje Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Op youtube staan 2 weer een gameplay movies!!!13 minuten vol met ingame rijden en schieten, zoek snel op voordat take 2 weer geclaimd heeft. Moet zeggen, die filmpjes zien er bruut uit! Ga hem ff downloadne,video he. Edit, tegen diegene die zei dat er in de filmpje geen schade zat, schade is er, op youtube staan twee filmpjes waarop het duidelijk is dat er schade is. In dat filmpje zie je ook een vette chopper!!! Ze zijn al weg, had ze ook gezien... net te laat ikke dat vind ik wel jammer ik heb er nog geen een gezien. Reageren
FerryN Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Op youtube staan 2 weer een gameplay movies!!!13 minuten vol met ingame rijden en schieten, zoek snel op voordat take 2 weer geclaimd heeft. Moet zeggen, die filmpjes zien er bruut uit! Ga hem ff downloadne,video he. Edit, tegen diegene die zei dat er in de filmpje geen schade zat, schade is er, op youtube staan twee filmpjes waarop het duidelijk is dat er schade is. In dat filmpje zie je ook een vette chopper!!! Ze zijn al weg, had ze ook gezien... net te laat ikke dat vind ik wel jammer ik heb er nog geen een gezien. Maar het is een stuk realistischer! Dat is supahtoll! Als je me toevoegt op msn, die staat in me profiel, dan stuur ik je ze wel ff als je wilt. Greetz Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 het is gewoon wennen. net zoals elk spel.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.