Jump to content

Rijden in GTA IV !

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:
het is gewoon wennen.

net zoals elk spel..

Precies, zelfde als je nfs speelt, en forza motorsport gaat doen, een groot verschil. maar je went er wel aan.

Greetz

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FerryN

5

• Kai-ShockWave

5

• innercore

5

• Shifty_93

4

Geplaatst:
Fake gta trailer???

Beoordeel hier of t een fake is.. hij lijkt erg veel op Need For speed ofzo, wel echte HUD

Die HUD lijkt niet eens op die van gta 4.. meer een neppe hud van san andreas.

Geplaatst:

In een (intro+korte gameplay) filmpje op internet zag ik ook dat die auto nogal slingerde, maar dat kan ook omdat die gast niet kan rijden :puh:

btw, die auto klonk wel stoer waar hij in reed!!

:cya:

Geplaatst:

het hangt er vanaf in welke auto je zit.

in een interview hebben ze hier info over gegeven.

ze zeiden dat een ouwe auto heel rot stuurt.

maar als je in een nieuwer model rijdt dat hij dat veel beter stuurt.

dit hebben ze gedaan om het spel en autorijden zelf veel realistisher te maken.

Geplaatst:

@ steintje. Ze staan nog gewoon op gametrailers.com. Dan moet je even tussen de user movies zoeken en dan gewoon de nieuwsten bovenaan zetten. Komen zowat elke 2 minuten nieuwe bij.

Geplaatst:

Ik denk dat het vooral ligt aan dat die gaste die het hebben pgenomen met een hand moeten filmen en een hand spelen..

Geplaatst:
@ steintje. Ze staan nog gewoon op gametrailers.com. Dan moet je even tussen de user movies zoeken en dan gewoon de nieuwsten bovenaan zetten. Komen zowat elke 2 minuten nieuwe bij.

erg bedankt.

Geplaatst:

'T was me ookal opgevallen. Maar 't maakt toch niet zoveel uit. Je went er wel aan! En ik denk dat ik meer op een motor ga rijden 8)

Ciao :cya:

Geplaatst:

Het valt me op dat ze alles met camera's opnemen. Zodra ik GTA IV heb, maak ik me filmpjes gewoon via m'n TV-Kaart. Da's tenminste niet zo'n zuigende kwaliteit. Voor de rest ziet het er cool uit allemaal! _O_

Geplaatst:

JAh, dat is gwn wennen, maar die auto's gaan wel erg snel op hun kant liggen...

Zeker met van die grote bakken.

Geplaatst:
Het valt me op dat ze alles met camera's opnemen. Zodra ik GTA IV heb, maak ik me filmpjes gewoon via m'n TV-Kaart. Da's tenminste niet zo'n zuigende kwaliteit. Voor de rest ziet het er cool uit allemaal! _O_

Hoe doe je dat ??

pzz

Geplaatst:

ik heb een zooi filmpjes... *verder helemaal geen commentaar hierover*

Maar daarin zie je die auto's, en die liggen zo op hun kop dat gaat heel snel.

Dan zou je zeggen dat je dan niet normaal kan rijden of heel langzaam moeten gaan rijden.

maar dat kna ook niet altijd.

Die auto's hellen tig graden naar links of rechts, echt niet normaal.

In SA had je de Huntley die had dit ook een beetje.

maar het is denk ik zoals de meeste zeggen een beetje wennen dan ga je vanzelf wel anders rijden of niet. :puh:

Toch gezien op de filmpjes is het het wachten waard! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe doe je dat ??

pzz

Ik heb AV aansluiting op m'n TV Kaart, dan moet ik het wel op SD zetten. Dan sluit ik de groene/blauwe/rode kabels aan op de monitor en de andere doe ik in m'n TV kaart die 60 Hz aankan. Dan moet je nog een goed programma hebben om het op te nemen en voilá! En als ik klaar bben met opnemen zet ik hem natuurlijk weer op HD om volledig te kunnen genieten van mooi beeld. :dans:

Edit: Ik had trouwens net al een nieuw filmpje gevonden, die waarschijnlijk via zo'n TV kaart was opgenomen. Geniaal! :tu:

Edit2: In dat filmpje wat ik net noemde, zie ik tóch "loading" schermpjes tussen de cutscenes door... Ik dacht dat er helemaal geen laadschermen zouden zijn, behalve in het begin even? :?

Bewerkt: door Iscariah

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...