Jump to content

Rijden in GTA IV !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Het rijden lijkt mij een beetje onrealistisch :duh:

Die hummer vliegt zomaar overkop... :duh: Allé wete oeveel nen Hummer wel ni weegt, ook is een hummer zeer breed dus lijkt mij nogal onrealistisch dat die door een bocht overkop gaat... :N :N :N:duh: :duh: :duh:

Voor de rest ziet het er gewoonweg zalig uit :puh:^_^ ^_^ ^_^:D:tu: :tu: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • innercore

    5

  • Shifty_93

    4

Edit2: In dat filmpje wat ik net noemde, zie ik tóch "loading" schermpjes tussen de cutscenes door... Ik dacht dat er helemaal geen laadschermen zouden zijn, behalve in het begin even? :?

Dat dacht ik dus ook maar ik zag ook een keer loading staan

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand wellicht een beetje uitleggen welke parameters bij het rijden van belang zijn. Bijvoorbeeld:

Gewicht auto.

Voor- of achterwiel aandrijving.

Vermogen (pk).

Topsnelheid.

Volume (vorm).

Soort banden.

Maar is bijvoorbeeld ook van belang in GTA waar het zwaartepunt van de auto zit? Hoe ver gaat dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Edit2: In dat filmpje wat ik net noemde, zie ik tóch "loading" schermpjes tussen de cutscenes door... Ik dacht dat er helemaal geen laadschermen zouden zijn, behalve in het begin even? :?

Dat dacht ik dus ook maar ik zag ook een keer loading staan

Voor de rest heb ik iedergeval de cutscenes en intro niet gezien, alleen gameplay. En alleen als je doodgaat of wordt opgepakt moet hij nogal lang laden voordat je bij het ziekenhuis/politiebureau wordt gespawnt...

Rockstar maakt toch niet alles waar wat ze gezegt hebben :puh:, maar blijft een topgame :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

En alleen als je doodgaat of wordt opgepakt moet hij nogal lang laden voordat je bij het ziekenhuis/politiebureau wordt gespawnt...

Rockstar maakt toch niet alles waar wat ze gezegt hebben :puh:, maar blijft een topgame :tu:

Geeft niet heb je de tijd om een biertje te pakken :bier:

(of een frisje voor de jeugdige onder ons :engel: )

Link to comment
Delen op andere websites

En alleen als je doodgaat of wordt opgepakt moet hij nogal lang laden voordat je bij het ziekenhuis/politiebureau wordt gespawnt...

Rockstar maakt toch niet alles waar wat ze gezegt hebben :puh:, maar blijft een topgame :tu:

Geeft niet heb je de tijd om een biertje te pakken :bier:

(of een frisje voor de jeugdige onder ons :engel: )

lekker een appelsapje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie moeten ook geen Forza 2 rijgedrag gaan verwachten. Aan de filmpjes die ik gezien heb ziet het er dik in orde uit. En auto's die (redelijk gemakkelijk) overkop vliegen hoort gewoon bij GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat het rijden moeilijker wordt, ik irriteer me soms mateloos aan arcadey handling by veel games omdat ik nou eenmaal aan simulators gewend ben geraakt ( Live for speed, GTR2, Rfactor, etc...).

Hoewel ik me afvraag of auto's echt zo ver overhellen zoals te zien is op bepaalde ''illegale'' plekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die taxi slaat helemaal nergens op!

Ik heb net ff een live-stream bekeken en het sloeg nergens op.

Die gast ging in die taxi zitten en gaf aan waar die naartoe wou, geen probleem dus. Drukt ie op oke, gaat die taxi-chauffeur als een gek overal tegenaan rijden en ook nog eens achteruit. Hij is na 3 minuten uitgestapt omdat die taxii-chauffeur nog geen 5 meter vooruit was gekomen...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Grand Theft Auto IV is autorijden van heel groot belang omdat je heel vaak moet verplaatsen .

In de GTA III reeks was autorijden ook niet optimaal maar wat wil je in zo,n enorm freeroeming game met velen anderen voertuigen .

Ikzelf heb een paar gameplay beelden gezien van GTA IV waar de auto ,s behoorlijk schommelen / zeer snel uit balans raken / moeilijk in de bocht te besturen .

Ik weet dat als ik zelf de 29-04-2008 GTA IV ga spelen pas kan beoordelen maar ik ben zeker niet entouchast over de gameplay beelden .

Volgens mij is het in deze huidige gameconsole,s nog niet echt mogenlijk om de auto,s zo te laten besturen zoals in de huidige racegames : Grand-Turismo 5 / Need for Speed : Prostreet / Race Driver GRID en dat is volgens mij pas mogenlijk met de geavanceerde NextGen gameconsole,s die over 5 á 6 jaar uitkomen .

Maar ik zal zelf wel plezier gaan beleven in GTA IV waar ik vanaf Kerstmis 2007 was aan het aftellen en nu nog maar 2 dagen .

Ik kan het bijna niet geloven dat het bijna zover is .

Link to comment
Delen op andere websites

t is een beetje gezeur. het is helemaal niet raar dat die niet zo luxe auto's wat minder rijden. maar als je ziet hoe de sportwagens rijden, klopt het wel ongeveer met real life. een iets oudere VW rijd natuurlijk slechter dan een nieuwe

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu ongeveer zo'n 6-7 uur GTA IV gespeeld en over het rijgedrag van de auto's

kan ik persoonlijk zeggen dat: ik het een enorme verbetering vind t.o.v. de vorige GTA's...

De auto's hebben een veel langere remweg, draaien niet zo snel meer, enz.

Dit maakt de "thrill" van het met grote snelheid over de baan scheuren veel groter, omdat je weet dat het plots slecht af kan lopen (bv wanneer je door het rood scheurt en ineens komt er een auto het kruispunt op :))en je bv door de vooruit knalt...

Met de handrem een bochtje pakken is echt niet zo simpel meer, je zult flink mogen oefenen voor je dit onder de knie hebt, een klein beetje te enthousiast en de auto slipt gelijk door, met als resultaat dat je jezelf lekker tegen de muur hebt geparkeerd :7 [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...