Jump to content

Rijden in GTA IV !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

De mensen in de filmpjes en in livestreams rijden gewoon te hard! ^_^

Je zal zachter moeten rijden in deze GTA, de gasknop is gevoelig voor hoe hard je hem indrukt. Druk hem gewoon niet helemaal in, zolang je geen politie of dergelijke achter je aan hebt. Maak je ook niet zoveel botsingen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • Kai-ShockWave

    5

  • innercore

    5

  • Shifty_93

    4

Helaas heb ik vandaag al GTA IV gezien op internet. Op veel gameplay beelden zie je dat het auto rijden of in het begin gewoon moeilijk is of dat het auto rijden gewoon niet soepel loopt. Kijk zelf maar op internet rond en zult zien dat geen iemand een auto goed kan besturen. Hopelijk ligt het aan de personen die sturen maar het zou ook kunnen zijn dat het auto rijden dus niet al te goed werkt.

We zullen zien,

Wat denken jullie ?

En a.u.b niets gaan roepen als je nog geen beelden hebt gezien. :cya:

Ik denk gewoon dat de besturing hier gewoon heel anders is dan voorgaande gta's

(wat we niet echt gewend zijn van gta)

Volgens mij is het gewoon een kwestie van wennnen. Spelers die je op internet ziet spelen dit

ook nog maar een paar dagen, dus zullen ze moeten wennen aan de nieuw manier van rijden

In sanandreas was het rijden al ''een beetje'' anders en dat was al effe wennen.

Volgens mij valt het wel mee. Ik denk dat het even moeilijk is, maar dat dit vanzelf over gaat zodra je het spel

al een tijd speelt

:tu:

*edit

Gas geven is nu anders dan eerst

Nu geef je gas door L3 naar voren te drukken

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar toch het is heel leuk

Als je met je auto keihard tegen een gebouw aan bots

dat je auto niet meer doet, dat gaat hij proberen met de auto te starten

en dat lukt het niet dus je hebt dan een nieuwe auto nodig.

Maarja!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook al een gameplay filmpje gezien, en daar zie ik niet zo snel verschil. Maar ik hoop dat de besturing ongeveer net zo lekker is als in de vorige GTA's.

volgens mij word het alleen maar beter. een beetje meer realisme kan geen kwaad. als je een gamer bent hou je van uitdaging en iets moelijker auto-rijden vind je dan alleen maar leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Precies.

Het is nu gewoon zoals al gezegd is wennen.

Omdat dit de eerste keer in een GTA game is dat er rekening is gehouden met de natuurkunde (Bron: PU)

Hierdoor trekt de zwaartekracht echt aan de auto en wordt het gewoon realistischer.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heb ik vandaag al GTA IV gezien op internet. Op veel gameplay beelden zie je dat het auto rijden of in het begin gewoon moeilijk is of dat het auto rijden gewoon niet soepel loopt. Kijk zelf maar op internet rond en zult zien dat geen iemand een auto goed kan besturen. Hopelijk ligt het aan de personen die sturen maar het zou ook kunnen zijn dat het auto rijden dus niet al te goed werkt.

We zullen zien,

Wat denken jullie ?

En a.u.b niets gaan roepen als je nog geen beelden hebt gezien. :cya:

Ik denk gewoon dat de besturing hier gewoon heel anders is dan voorgaande gta's

(wat we niet echt gewend zijn van gta)

Volgens mij is het gewoon een kwestie van wennnen. Spelers die je op internet ziet spelen dit

ook nog maar een paar dagen, dus zullen ze moeten wennen aan de nieuw manier van rijden

In sanandreas was het rijden al ''een beetje'' anders en dat was al effe wennen.

Volgens mij valt het wel mee. Ik denk dat het even moeilijk is, maar dat dit vanzelf over gaat zodra je het spel

al een tijd speelt

:tu:

*edit

Gas geven is nu anders dan eerst

Nu geef je gas door L3 naar voren te drukken

PS3 Controls

Bewerkt: door 7nightwing7
Link to comment
Delen op andere websites

Langzamer rijden is echt geen optie voor mij. Heb gehoord dat je de rem goed moet gebruiken, dat maakt het wel realistisch vind ik. Het is gewoon even wennen dat je niet door de bochten moet door je vinger van de gas knop te halen, maar ook echt daadwerkelijk moet remmen voor de bocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Kweenie maar het lijkt mij een beetje tegenvallen

DE graphics zijn fantastische gedetaileerd maar de gameplay lijkt me zo net als de oude gta's niet echt iets nieuws.

En hij loopt ook een beetje homoachtig zo stijfjes. En toen hij uit auto ging schieten en tegen die muur botste zag het er best wel lomp uit te weinig schade aan auto niet echt realistische vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

De auto's rijden veel realistischer. Ze voelen allemaal anders aan. Het gewicht komt op de voorwielen als je heel hard remt, als je een scherpe bocht neemt komt je zijkant iets omhoog etc. Op dit gebied zit het dichter bij Gran Turismo dan bij de vorige GTA's. En het is inderdaad zo dat je wat meer de rem moet gebruiken.

Dat nieuwe taxi-systeem werkt trouwens ook echt goed. Het scheelt echt enorm veel tijd, vooral als je de hele stad door moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Kweenie maar het lijkt mij een beetje tegenvallen

DE graphics zijn fantastische gedetaileerd maar de gameplay lijkt me zo net als de oude gta's niet echt iets nieuws.

En hij loopt ook een beetje homoachtig zo stijfjes. En toen hij uit auto ging schieten en tegen die muur botste zag het er best wel lomp uit te weinig schade aan auto niet echt realistische vind ik.

Tsja, als je een spel wilt met andere gameplay kan je beter zoeken naar een spel met een andere titel :tu:

GTA is succesvol, daar moet je niet teveel aan veranderen. Behalve dingen die beter kunnen zoals het cover-systeem en het aimen. Dat hebben ze dan ook gedaan. Verhaallijn is niet compleet vast, tussenfilmpjes veranderen elke keer, ik zie wel degelijk nieuwe aspecten!

Weinig schade aan auto is misschien onrealistisch maar dat klopt ook (hebben de makers letterlijk gezegd): Realisme is bijzaak in dit spel, gameplay is hoofdzaak. Rockstar denkt aan hoe het speelt, de gamers lijken vaak aan realisme te denken. Daarom denken die gamers soms dat Rockstar stom bezig is omdat het niet realistisch is.

GTA ís geen realistisch spel. Het is een lekker speelbare sandboxgame gebaseerd op de echte wereld. Géén simulator van de echte wereld die in een sandboxgame is gestopt.

Weinig schade is dus misschien niet realistisch maar er is grote kans dat de makers daar hetzelfde over denken maar deze keuze hebben gemaakt om de gameplay te verbeteren. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...