Foxr Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ik heb hem ook gezien met die hummer en de introfilmpje met kleine gameplay erin.Met die hummer, die wagens liggen hoog, daardoor is de zwaartepunt hoger en kunnen die wagens sneller omkiepen. In het echt, zou je met een hummer vol door de bocht gaan met grote wielen heb je ook al kans op omkiepen, dat is de zwaartekracht. wat ik bruut vond dat die hummer net niet over die wagen heen reed, dat was gaaf! Moet zeggen, ik vind het rijden retegaaf geworden, this is the way I want it! Ga zo maar in het echt rijden, zal niet veel verschil inzitten!!!! Greetz Zwaartepunt klopt, maar het omkiepen gebeurt niet direct door de zwaartekracht hoor... Het heeft te maken met de cirkelbeweging die je maakt, en een tekort aan bepaalde krachten die je in de cirkelbaan houden. Het zwaartepunt is daarbij wel van belang. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.