bolie Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Welke persoon in Nederland heeft al een reclame van GTA 4 Gezien. Ik niet en dat vind ik wel een beetje vreemd. America doet zo veel moeite en wij doen niks. Zijn er ook nog reactie's dat jullie weten. Iemand moet toch wel een opmerking over dit spel hebben. Reageren
steintje Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 waar slaat dit op wat moet wij zeggen? Reageren
Grand Theft Bier Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Welke persoon in Nederland heeft al een reclame van GTA 4 Gezien. Ik niet en dat vind ik wel een beetje vreemd. America doet zo veel moeite en wij doen niks.Zijn er ook nog reactie's dat jullie weten. Iemand moet toch wel een opmerking over dit spel hebben. Vreemd maar waar. Ik heb op televisie noch op straat advertenties gezien hier in Eindhoven. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Welke persoon in Nederland heeft al een reclame van GTA 4 Gezien. Ik niet en dat vind ik wel een beetje vreemd. America doet zo veel moeite en wij doen niks.Zijn er ook nog reactie's dat jullie weten. Iemand moet toch wel een opmerking over dit spel hebben. Wat is dit voor fora? Je praat over reclame nergens boeiens over? Die boven hier heb gelijk. Reageren
mattetoet Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Welke persoon in Nederland heeft al een reclame van GTA 4 Gezien. Ik niet en dat vind ik wel een beetje vreemd. America doet zo veel moeite en wij doen niks.Zijn er ook nog reactie's dat jullie weten. Iemand moet toch wel een opmerking over dit spel hebben. Vreemd maar waar. Ik heb op televisie noch op straat advertenties gezien hier in Eindhoven. hier in belgie heb ik NOG NOOIT reclame gezien van een gta-spel, nog nooit... Reageren
philippe58 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik heb ook nog niks gezien maar GTA IV verkoopt zichzelf. Want de meeste gaan hem kopen en hebben dus geen reclame gezien he? Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 van SA was tog vroeger wel wat reclame gekomen? Reageren
jellha Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 misschien komt er alleen een reclame spot op tv Reageren
Joriz Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Er was reeds in een eerder topic door mij bevestigd dat er ook een reclame voor GTA4 op de Nederlandse TV komt. Waarschijnlijk komt deze op de TV als het spel uit is. Reageren
joppie Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ze hadden het er net over op radio 538 voor de zoveelste beller die kreeg dan GTA IV incl. XBOX 360. En in de reclamefolders zie je overal GTA IV preorder NU! Reageren
js007 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Er staat reclame in de reclamefolders van gamewinkels. Dus er is degelijk wel reclame in Nederland en in België maar in mindere mate. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Van san andreas heb ik weleens reclame gezien dacht ik, of liberty city stories. Naja boeiend, ik denk wel dat het nog komt alleen wel raar dat ze het niet alvast voor de release uitzenden. Maarja idd het spel verkoopt zichzelf al alleen al door de naam gta Bewerkt: 23 april 2008 door Little Jacob Reageren
Giozio Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik denk dat er reclame komt als GTA IV uit is. GR Giozio Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Die reclame zal toch alleen maar op TMF, MTV en Comedy Central komen... Reageren
mastala Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 nou.. mij hoeven ze niet meer over te halen om de game te halen;) haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.