Jump to content

Hoe heeft nederland gereageerd op GTA 4


bolie

Recommended Posts

Er is al wel redelijk wat reclame in gamebladen als Power Unlimited omdat ze dan met relatief weinig kosten de doelgroep direct benaderen, want een massamedium als TV kost klauwen met geld.. maar wat ze doen is niet met schreeuwende teksten uitleggen waarom je de game moet kopen, ze geven alleen de datum waarop hij in de winkels ligt. Een GTA verkoopt zichzelf. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bobbie"-__-''

    2

  • Little Jacob

    2

  • bolie

    2

  • mattetoet

    2

Ik weet niet of dit al bekent is maar indien niet, ik hoorde net van mijn vader dat hij al wel reclame heeft gezien van gta IV voor de xbox 360 in duitsland. Eigenlijk is het offtopic maar ik wou het toch even posten. En ik had eigenlijk ook al verwacht dat deze week de reclame voor gta IV in nederland ook wel zou komen, maargoed. Na de release is ook goed, anders is alles mischien zo snel uitverkocht :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het idee dat Take two haar marketing toepast op grote steden in amerika. Hier is een grote exposure en verder doen ze in andere landen aan kleine reclame, zoals net al werd gezegd via radio ( waar ik trouwens een xbox+gtaIV van heb gewonnen :D ). Daarnaast is er veel mond tot mond reclame en erg veel reclame via internet en in de toekomst zal men waarschijnlijk alleen maar meer via het internet gaan promoten in plaats van outside media.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag reclame van gta iv gezien op sbs 6.(reclameblok tussen wegmisbruikers en peter r de vries volgens mij:P)

Was wel een leuk filmpje wat ik nog niet eerder gezien had

Bewerkt: door bobbie"-__-''
Link to comment
Delen op andere websites

Op de release dag zag ik er ook een op TMF, maar ik heb er nog nooit een op de populaire commerciele zenders gezien. Dat is wel tof dat ze het daar ook uitzenden dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik vanavond bij mijn vriendin was kwam er wel een reclame van GTA IV op TV. Ik heb hem even opgezocht op youtube en dit is hem:

Groetjes, :cya:

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Heb net nog een GTA IV reclame op TV gezien. :)

In navolging van alle posts hierboven, alle commerciële zenders hebben inmiddels de commercial. Hij is echter wel age rated, dus is alleen in de latere avonduurtjes te zien! En ja, het is een super vette reclame! :Y

Ik zou dus zeggen, vraagstuk opgelost, de reclames kwamen ná de release! Case closed

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...