nick5556 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Hey, ik ben erg wanhopig en dus ga ik jullie(voor de schatjes: GTA Forumers)(voor de nog lievere: JIJ DIE DAAR ZIT!) vragen voor een idee. Maar niet zomaar een Idee, ik wil namelijk een text based game maken!(spel zoals O-game en OSM). Daarvoor zoek ik dus een idee, en ik wil niet iets als 'train je eigen gangster' of 'Bouw je eigen stad'. Je snapt het wel, het moet origineel zijn. Dat was het al weer.. Enehhh DDEDM Bewerkt: 26 april 2008 door Ikkes Reageren
moechy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Kan je wat duidelijker zijn? Oja ik vind je een beetje onrespectloos met je dommere. Als je zo begint denk ik niet dat veel mensen je zullen helpen. Reageren
1974 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Hey,ik ben erg wanhopig en dus ga ik jullie(voor de dommere: de GTA Forumers)(voor de nog dommere: JIJ DIE DAAR ZIT!) vragen voor een idee. Maar niet zomaar een Idee, ik wil namelijk een text based game maken!(spel zoals O-game en OSM). Daarvoor zoek ik dus een idee, en ik wil niet iets als 'train je eigen gangster' of 'Bouw je eigen stad'. Je snapt het wel, het moet origineel zijn. Dat was het al weer.. Enehhh DDEDM ja en jij dacht dat je zo iets zou kunnen bereiken.door iedereen dommerds te noemen en door dingen niet netjes te vragen.nou idioot ik hoop dat dit wordt gesloten . Bewerkt: 25 april 2008 door 1973 Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Volgens mij begrijpen jullie hem niet helemaal. Hij bedoelt dat als je niet weet wie er met jullie word bedoelt dat je dom bent. (Ik zeg hierbij niks over jullie persoonlijks ) Reageren
moechy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Welja maar dan noemt hij ons dom. Beetje respectloos voor zo'n nieuweling. Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb de begin post even subtiel aangepast zodat het wat vriendelijker overkomt, verdere reacties hierop lijken mij dan ook niet nodig. Ik laat het topic nog wel even open aangezien er misschien iemand met een idee komt, je weet maar nooit. Reageren
nick5556 Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik denk dat ik duidelijk genoeg ben, en ik ga het voor de lieferds nog even uitleggen: Ik ben na zon half jaar scripting skillz trainen toe aan iets nieuws, echt een uitdaging, ik ga proberen om een tekst based game te maken(zon spelletje wat alleen tekst en stilstaande plaatjes bevat). Ik zoek hiervoor een idee een onderwerp voor de game, ik wil niet zoiets als iedereen wel kent 'train je eigen gangster' of 'richt je eigen planeet in en domineer het universum'. Ik hoop dat het nu wel duidelijk is voor de lieferds Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 (bewerkt) Misschien een leuk idee om iets totaal anders te doen. Want al die (saaie) text based rpg's hebben de zelfde thema's. (toekomst, middeleeuwen, gangster) Je zou een thema kunnen kiezen als: 'een insecten oorlog' of 'zo slim mogelijk handelen'. Dat zou wel eens heel goed kunnen uitpakken. Mvg, Een Lieverd Bewerkt: 28 april 2008 door warrock_123_321 Reageren
nick5556 Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Leuk idee, maar insecten oorlog klinkt zo tja noobachtig hmmm, ik ga erover denken, misschien word je idee het wel Reageren
Fyre Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ben je echt goed met C++? PM me ff, ik heb misschien wel een leuk aanbod voor je. Reageren
nick5556 Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ben je echt goed met C++? PM me ff, ik heb misschien wel een leuk aanbod voor je. NIX C++ een text based game maak je met PHP en MySQL hè, oftewel.. ik pm je nie Reageren
GTA freakje Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ben je echt goed met C++? PM me ff, ik heb misschien wel een leuk aanbod voor je. NIX C++ een text based game maak je met PHP en MySQL hè, oftewel.. ik pm je nie zo zo commandeer jij altijd zo? Allemachtig. Dit is de nieuwe commandant van gtaforum.nl jongens! Reageren
nick5556 Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ben je echt goed met C++? PM me ff, ik heb misschien wel een leuk aanbod voor je. NIX C++ een text based game maak je met PHP en MySQL hè, oftewel.. ik pm je nie zo zo commandeer jij altijd zo? Allemachtig. Dit is de nieuwe commandant van gtaforum.nl jongens! Nee sorry, maar ik zij al dat ik een text based game wou maken.. Volgens mij is daar geen C++ bij.. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ben je echt goed met C++? PM me ff, ik heb misschien wel een leuk aanbod voor je. NIX C++ een text based game maak je met PHP en MySQL hè, oftewel.. ik pm je nie zo zo commandeer jij altijd zo? Allemachtig. Dit is de nieuwe commandant van gtaforum.nl jongens! Nee sorry, maar ik zij al dat ik een text based game wou maken.. Volgens mij is daar geen C++ bij.. Don't ask me. Ik heb geen verstand van Text based games Reageren
Fyre Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ben je echt goed met C++? PM me ff, ik heb misschien wel een leuk aanbod voor je. NIX C++ een text based game maak je met PHP en MySQL hè, oftewel.. ik pm je nie Jammer, mijn team had een goede C++'er wel kunnen gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.