Jump to content

Mini-games in GTA IV


M@rtijn

Recommended Posts

Hoe onbelangrijk het misschien ook klinkt, toch zou ik het wel willen weten: komen er in GTA IV, naast biljarten, nog andere mini-games die je kunt spelen? (niet dat ik hier de eerste paar weken uberhaupt aan toekom waarschijnlijk, maar toch) In San Andreas had je bijvoorbeeld nog basketballen of zo.

Misschien weten jullie meer.

Martijn

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe onbelangrijk het misschien ook klinkt, toch zou ik het wel willen weten: komen er in GTA IV, naast biljarten, nog andere mini-games die je kunt spelen? (niet dat ik hier de eerste paar weken uberhaupt aan toekom waarschijnlijk, maar toch) In San Andreas had je bijvoorbeeld nog basketballen of zo.

Misschien weten jullie meer.

Martijn

dat weet ik niet en anders moet je het feiten topic ff doorpspitten hoop het persoonlijk wel , vond ik wel lollig biljarten in SA :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe onbelangrijk het misschien ook klinkt, toch zou ik het wel willen weten: komen er in GTA IV, naast biljarten, nog andere mini-games die je kunt spelen? (niet dat ik hier de eerste paar weken uberhaupt aan toekom waarschijnlijk, maar toch) In San Andreas had je bijvoorbeeld nog basketballen of zo.

Misschien weten jullie meer.

Martijn

ja ik weet 1

darten

Link to comment
Delen op andere websites

In san andreas is er volgens mij zelfs een missie dat je moet biljarten met je chick.. In Los Santos, dichtbij de Binco in zon kroegje.

Dan zal ik dat hele dategedoe wel hebben overgeslagen daar kan ik mij niks van herinneren

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe onbelangrijk het misschien ook klinkt, toch zou ik het wel willen weten: komen er in GTA IV, naast biljarten, nog andere mini-games die je kunt spelen? (niet dat ik hier de eerste paar weken uberhaupt aan toekom waarschijnlijk, maar toch) In San Andreas had je bijvoorbeeld nog basketballen of zo.

Misschien weten jullie meer.

Martijn

ja ik weet 1

darten

Haha darten lijkt me wel leuk in GTA IV.

GR Giozio :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Pool, darts en bowling zit er in. (gelezen in online review)

Ik heb daarstraks een online filmpje gezien van een fransman. Duurt ongevuur 11min. en daarin komt hij via een poortje in een hek op een cart-circuit, maar hij gaat direct terug weg door datzelde poortje. Dus wie weet...

Link to comment
Delen op andere websites

Pool, darts en bowling zit er in. (gelezen in online review)

Ik heb daarstraks een online filmpje gezien van een fransman. Duurt ongevuur 11min. en daarin komt hij via een poortje in een hek op een cart-circuit, maar hij gaat direct terug weg door datzelde poortje. Dus wie weet...

Ook kan je weer basketballen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...