M@rtijn Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoe onbelangrijk het misschien ook klinkt, toch zou ik het wel willen weten: komen er in GTA IV, naast biljarten, nog andere mini-games die je kunt spelen? (niet dat ik hier de eerste paar weken uberhaupt aan toekom waarschijnlijk, maar toch) In San Andreas had je bijvoorbeeld nog basketballen of zo. Misschien weten jullie meer. Martijn Reageren
jellha Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoe onbelangrijk het misschien ook klinkt, toch zou ik het wel willen weten: komen er in GTA IV, naast biljarten, nog andere mini-games die je kunt spelen? (niet dat ik hier de eerste paar weken uberhaupt aan toekom waarschijnlijk, maar toch) In San Andreas had je bijvoorbeeld nog basketballen of zo.Misschien weten jullie meer. Martijn dat weet ik niet en anders moet je het feiten topic ff doorpspitten hoop het persoonlijk wel , vond ik wel lollig biljarten in SA Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoe onbelangrijk het misschien ook klinkt, toch zou ik het wel willen weten: komen er in GTA IV, naast biljarten, nog andere mini-games die je kunt spelen? (niet dat ik hier de eerste paar weken uberhaupt aan toekom waarschijnlijk, maar toch) In San Andreas had je bijvoorbeeld nog basketballen of zo.Misschien weten jullie meer. Martijn ja ik weet 1 darten Reageren
sanfuck Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik wist niet dat je kon biljarten in SA, je schijnt ook te kunnen bowlen Reageren
innercore Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Ik wist niet dat je kon biljarten in SA, je schijnt ook te kunnen bowlen klopt wat ook lache is als je met je date naar een restaurant gaat kom je als een stereotypische rus stom dronken eruit Reageren
Oldskool Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 In san andreas is er volgens mij zelfs een missie dat je moet biljarten met je chick.. In Los Santos, dichtbij de Binco in zon kroegje. Reageren
sanfuck Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 In san andreas is er volgens mij zelfs een missie dat je moet biljarten met je chick.. In Los Santos, dichtbij de Binco in zon kroegje. Dan zal ik dat hele dategedoe wel hebben overgeslagen daar kan ik mij niks van herinneren Reageren
Giozio Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Hoe onbelangrijk het misschien ook klinkt, toch zou ik het wel willen weten: komen er in GTA IV, naast biljarten, nog andere mini-games die je kunt spelen? (niet dat ik hier de eerste paar weken uberhaupt aan toekom waarschijnlijk, maar toch) In San Andreas had je bijvoorbeeld nog basketballen of zo.Misschien weten jullie meer. Martijn ja ik weet 1 darten Haha darten lijkt me wel leuk in GTA IV. GR Giozio Reageren
PS3-Busy Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Pool, darts en bowling zit er in. (gelezen in online review) Ik heb daarstraks een online filmpje gezien van een fransman. Duurt ongevuur 11min. en daarin komt hij via een poortje in een hek op een cart-circuit, maar hij gaat direct terug weg door datzelde poortje. Dus wie weet... Reageren
sanfuck Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Pool, darts en bowling zit er in. (gelezen in online review)Ik heb daarstraks een online filmpje gezien van een fransman. Duurt ongevuur 11min. en daarin komt hij via een poortje in een hek op een cart-circuit, maar hij gaat direct terug weg door datzelde poortje. Dus wie weet... Ook kan je weer basketballen Reageren
philippe58 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ik denk dat je de mini-games van GTA: SA weer kan doen... Ze laten er veel uit wat er in GTA: SA wel zat maar bij de minigames niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.