frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Uit beelden heb ik gezien dat niko een helm op zet zodra hij op een motor stapt. ziet er best realistisch uit. Een feit meer Leuk of niet leuk rijden met helm op? Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Uit beelden heb ik gezien dat niko een helm op zet zodra hij op een motor stapt.ziet er best realistisch uit. Een feit meer Leuk of niet leuk rijden met helm op? Wil jij je nek breken dan? Laters Reageren
The-oracle Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Uit beelden heb ik gezien dat niko een helm op zet zodra hij op een motor stapt.ziet er best realistisch uit. Een feit meer Leuk of niet leuk rijden met helm op? Wil jij je nek breken dan? Laters Al die andere gasten uit de voorgaande GTA's wel dus Reageren
aeroxthm Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 dat is idd wel gaaf hoop dat je naar de winkel kan gaan om een helm te kopen en als je dan je oude helm weer op wil dat je die bij je kleding kast kan wisselen Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 dat is idd wel gaaf hoop dat je naar de winkel kan gaan om een helm te kopen en als je dan je oude helm weer op wil dat je die bij je kleding kast kan wisselen misschien kan dat, zou wel leuk zijn. Ik heb dus gezien dat niko de helm van de motor zelf af pakte. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) dat is idd wel gaaf hoop dat je naar de winkel kan gaan om een helm te kopen en als je dan je oude helm weer op wil dat je die bij je kleding kast kan wisselen Ja maar misschien doet hij automatisch al een helm op. EDIT: was vergeten zonder te kopen dus. Bewerkt: 23 april 2008 door NikoBellic16 Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 niko is gangster en gangsters doen geen helmen op wat gaat ie daarna nog doen richting aangeven ? Reageren
MrGrandtheftauto Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dit is allang bekend. Zoek maar in het topic"feiten" en je zult het wel vinden, "ergens" Groetjes, MGT. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 niko is gangster en gangsters doen geen helmen op wat gaat ie daarna nog doen richting aangeven ? Ja maar wil een gangster z'n botten breken dan? Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ja want nico is 'Bad to the Bone' Reageren
innercore Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ja een passagier zet een witte helm op en niko zelf een zwarte, als je afstapt gooitie m na 10 seconden lopen/rennen weg, en als je erop staat tovert hij en ze mogelyke passagier weer een nieuwe Reageren
sanfuck Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dat is inderdaad al heel erg lang bekend, 1 van de eerst uitgekomen screenshots(trailer) bevat nico al rijden op een motor met een helm op Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Dat is inderdaad al heel erg lang bekend, 1 van de eerst uitgekomen screenshots(trailer) bevat nico al rijden op een motor met een helm op ja, maar daar was het niet ''echt'' duidelijk of het ook echt niko was. Reageren
joppie Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Tuurlijk was het Niko, dat zie je trouwens ook op de screens en ik denk niet dat ze tig screens hebben vrijgegeven van personages met een helm op hun kop... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.