frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoe gek het ook klinkt, ik heb gelezen dat niko vriendinnen kan krijgen, maar ook een vriend Of dit waar is weet ik niet, maar dit stond op wikipedia. Natuurlijk is het je eigen keuze waar je voor kiest, maar mijn keuze is niet zo moeilijk (niet discriminerend bedoeld) Wat vinden jullie hier van? Zelf verwachtte ik zoiets nooit Reageren
PowerPats Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 met een vriend bedoelen ze gewoon een normale vriend een maatje en dus geen homovriendje Reageren
sanfuck Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoe gek het ook klinkt, ik heb gelezen dat niko vriendinnen kan krijgen, maar ook een vriendOf dit waar is weet ik niet, maar dit stond op wikipedia. Natuurlijk is het je eigen keuze waar je voor kiest, maar mijn keuze is niet zo moeilijk (niet discriminerend bedoeld) Wat vinden jullie hier van? Zelf verwachtte ik zoiets nooit Ja wat voor een vriend, een gewone vriend, of een vriend vriend, jij hebt toch ook gewoon vrienden neem ik aan Reageren
innercore Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ik ben nog alleen een vrouw genaamd "michelle" tegen gekomen Reageren
Jay; Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Wikipedia is zo'n betrouwbare bron.. Reageren
innercore Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ohja je kan wel vrienden krijgen en met ze naar een stripclub gaan of uiteten maar niet echt sex hebben ofzo Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoe gek het ook klinkt, ik heb gelezen dat niko vriendinnen kan krijgen, maar ook een vriendOf dit waar is weet ik niet, maar dit stond op wikipedia. Natuurlijk is het je eigen keuze waar je voor kiest, maar mijn keuze is niet zo moeilijk (niet discriminerend bedoeld) Wat vinden jullie hier van? Zelf verwachtte ik zoiets nooit Ja wat voor een vriend, een gewone vriend, of een vriend vriend, jij hebt toch ook gewoon vrienden neem ik aan liefdes vriend zoals hij ook vriendinnen kan krijgen bedoelde ik Reageren
sanfuck Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoe gek het ook klinkt, ik heb gelezen dat niko vriendinnen kan krijgen, maar ook een vriendOf dit waar is weet ik niet, maar dit stond op wikipedia. Natuurlijk is het je eigen keuze waar je voor kiest, maar mijn keuze is niet zo moeilijk (niet discriminerend bedoeld) Wat vinden jullie hier van? Zelf verwachtte ik zoiets nooit Ja wat voor een vriend, een gewone vriend, of een vriend vriend, jij hebt toch ook gewoon vrienden neem ik aan liefdes vriend zoals hij ook vriendinnen kan krijgen bedoelde ik Ik denk het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en daar zit ik dus echt niet op te wachten op een homovriend, daar koop ik geen computer spel voor omdan voor homo te gaan spelen Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 met een vriend bedoelen ze gewoon een normale vriend een maatje en dus geen homovriendje dat las ik wel Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 ohja je kan wel vrienden krijgen en met ze naar een stripclub gaan of uiteten maar niet echt sex hebben ofzo Kan je even ergens anders je verhalen over GTA IV vertellen? Sommige mensen willen nog niet alles weten van GTA IV, dat jij nou zo ongeduldig was om die game meteen te downloaden ( en de gamewereld naar de knoppe te helpen... ) Ontopic: Ik neem aan dat je geen vriend vriend kan krijgen, want dat zou ophef teweeg brengen in sommige landen denk ik zo ( Hoe erg dat ook is.... ) Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 Hoe gek het ook klinkt, ik heb gelezen dat niko vriendinnen kan krijgen, maar ook een vriendOf dit waar is weet ik niet, maar dit stond op wikipedia. Natuurlijk is het je eigen keuze waar je voor kiest, maar mijn keuze is niet zo moeilijk (niet discriminerend bedoeld) Wat vinden jullie hier van? Zelf verwachtte ik zoiets nooit Ja wat voor een vriend, een gewone vriend, of een vriend vriend, jij hebt toch ook gewoon vrienden neem ik aan liefdes vriend zoals hij ook vriendinnen kan krijgen bedoelde ik Ik denk het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en daar zit ik dus echt niet op te wachten op een homovriend, daar koop ik geen computer spel voor omdan voor homo te gaan spelen Ik vond het ook geen geweldig idee zal wel mee vallen (hoop ik) Reageren
frankyyguy Geplaatst: 23 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2008 (bewerkt) Geef gewoon een bron... die had ik, maar ik kan hem niet meer vinden. (ik lieg niet of zo) *edit ik heb het gevonden Klik hier Bewerkt: 23 april 2008 door frankyyguy Reageren
joppie Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 joh, je hebt gelijk... een homo... wie had dat gedacht... Reageren
mastala Geplaatst: 23 april 2008 Rapport Geplaatst: 23 april 2008 hij loopt inderdaad ook best krom als die net van de boot af komt misschien te hard.... nee laat maar haha.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.