Shifty_93 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ...Sorry... ...Maar dit... is echt het... ...meest belachelijkste topic tot nu toe! Hebben we hier een award voor?!?! Dus... lang niet zo gelachen, dank je.. Reageren
graigje Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Hmm Homo of bi het maakt mij niet uit,.... Alleen dan hoop ik niet dat er een HotCoffee mod gaat komen Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ...Sorry... ...Maar dit... is echt het... ...meest belachelijkste topic tot nu toe! Hebben we hier een award voor?!?! Dus... lang niet zo gelachen, dank je.. Sorry, ff Ontopic: Deze tekst gaat over vrienden als in "maten", "homies" "bro's", niet over roze relnichten... Niet dat ik daar verder op tegen ben, maar kom op, gast! Gast.. je bent nog geen 2 week lid.. Hoe kan je dat nu al weten.. En daarnaast vindt het helemaal geen belachelijk topic. Tis gewoon een onderdeel in het spel waar de topicaanmaker een discusie over wilde voeren.. En daar dient een forum voor Reageren
IronBullet Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Dat was in San Andreas ook. (Met Multiplayer) Bewerkt: 24 april 2008 door IronBullet Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Leuk voor de homo's die GTA IV spelen Ik blijf gewoon Hetero Reageren
PatrickW Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Sinds wanneer is een post op een of ander obscuur forum een betrouwbare bron? Dan zou ik wikipedia nog betrouwbaarder noemen, en daar staat al heel veel onzin. Discussieer rustig wat je er van zou vinden, maar bedenk wel, dat dit nog nergens door een serieuze bron bevestigd is. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zijn manier van vechten misschien? Dat hij geen vuiststomp meer kan uitdelen maar alleen nog bitchslaps met de vlakke hand geeft. Hahaha, lol ja. Gaat niko als een verwijfde praten, omg. dat ozu erg worden xD. Reageren
rdewit Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik vind dat de titel moet zijn: Je kan zelf het geslacht kiezen waar je op valt Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Het zal idd wel kloppen. Je kan namelijk via datingsites gaan daten met andere mensen. En ik neem aan dat er niet alleen vrouwen op die datingsites staan lol, voor de grap een date regelen via internet met een vent en daarna die vent neer knallen (niet discriminerend bedoeld ofzo) Sinds wanneer is een post op een of ander obscuur forum een betrouwbare bron?Dan zou ik wikipedia nog betrouwbaarder noemen, en daar staat al heel veel onzin. Discussieer rustig wat je er van zou vinden, maar bedenk wel, dat dit nog nergens door een serieuze bron bevestigd is. Ik ga er van uit dat dit waar is. Hoewel ik geen gebruik maak van die mogelijkheid, geloof ik het wel. Op wikipedia las ik dit, maar ook op andere sites. Bewerkt: 26 april 2008 door PatrickW Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hoe gek het ook klinkt, ik heb gelezen dat niko vriendinnen kan krijgen, maar ook een vriendOf dit waar is weet ik niet, maar dit stond op wikipedia. Natuurlijk is het je eigen keuze waar je voor kiest, maar mijn keuze is niet zo moeilijk (niet discriminerend bedoeld) Wat vinden jullie hier van? Zelf verwachtte ik zoiets nooit Ja wat voor een vriend, een gewone vriend, of een vriend vriend, jij hebt toch ook gewoon vrienden neem ik aan denk het niet Reageren
Gino99 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) xD xD.Wat een reacties man .Nou mij lijkt het niet zo veel om Homo te wezen in het spel..Geef mij maar gewoon een vriendin .Misschien kan je naar een datingsite surfen en met een Vriend(in) afspreken xD Bewerkt: 26 april 2008 door Gino99 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik denk ook niet dat Niko homo zal kunnen zijn. Reageren
philippe58 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ohja je kan wel vrienden krijgen en met ze naar een stripclub gaan of uiteten maar niet echt sex hebben ofzo Dus dan is het gewoon een vrienden... vriend.. Reageren
Iscariah Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Gevonden op een ander forum, past wel bij dit topic: Reageren
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Gevonden op een ander forum, past wel bij dit topic: ik kan het niet goed lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.