Hackman Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 lol, voor de grap een date regelen via internet met een venten daarna die vent neer knallen (niet discriminerend bedoeld ofzo) Bedenk wel dat dit in het echt soms gebeurd... Gevonden op een ander forum, past wel bij dit topic: ik kan het niet goed lezen. Beetje wazig alleen lezen is geen probleem bij mij... Reageren
Little Jacob Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 haha ik hou het denk ik toch bij vriendinnen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Lijkt een beetje op een samenvatting van alle trailers, opzich wel vet. Edit: verkeerde topic! Bewerkt: 27 april 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
M.Goodkat Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik denk dat ik hetero blijf, ik heb niks tegen Homo's hoor maar ik vind dat niet natuurlijk. En ik denk dat héél misschien de gameplay aantast. Reageren
bennie-b Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik ga als niko ook nie"tegen het verkeer inzwemmen" vind et gewoon nie eg wat extra toevoegen blijf gewoon lekker bij de chicks die zie ik veel liever kan me trouwens wel voorstellen dat vrouwelijke gamers dat wel eens willen zien. maar ik? dank u Reageren
Gta-killer Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Gevonden op een ander forum, past wel bij dit topic: Nico is niet homo, hij moet namelijk in een missie iemand vermoorden, en om hem te ontmoeten zet hij op datingsite dat hij homo is en daarna kan hij zo een afspraak regelen. Is dus alleen voor een missie bedoeld deze advertentie.[/font] weet niet of al bekend was. Reageren
Nissan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Niko is helemaal niet biseksueel. Hij moet 1 keer voor homo spelen in een missie van Bruccie. daar moet hij een homo vermoorden maar die zit in een safehouse. Via een date site komt hij met de homo en contact en vermoord hem. Niko is 100% hetero Reageren
Hackman Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik denk dat je zelf mag weten in het spel wat Niko is... Je kan met mannen gaan daten met met vrouwen... Reageren
WALLAH Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 ik ben nog alleen een vrouw genaamd "michelle" tegen gekomen daar moet je mee uitgaan uiteindelijk gaan ze vrijen XD Reageren
Nissan Geplaatst: 1 mei 2008 Rapport Geplaatst: 1 mei 2008 Ik voeg nog iets toe: op[ de XBOX krijg je dan de achievment Warm Coffee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.