nick5556 Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Hey, ik heb een car command gemaakt en hij werkt maar als je hem ingame gebruikt, dan staat er 'SERVER: Unknown command' Kijk hier voor mijn command.. Dat was um Bye! Reageren
Twinsen Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Hey,ik heb een car command gemaakt en hij werkt maar als je hem ingame gebruikt, dan staat er 'SERVER: Unknown command' Kijk hier voor mijn command.. Dat was um Bye! ga zo door btw is dit je eerste script release? Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 ik heb een car command gemaakt en hij werkt Nice, volgens mij je eerst release? Mijn 1e komt er ook aan. maar als je hem ingame gebruikt, dan staat er 'SERVER: Unknown command' Heb je hem wel bij OnPlayerCommandText staan? En als het een FS is heb je hem dan wel je FS geloadt? /rcon login <rconpass> /rcon loadfs <fsnaam> Reageren
nick5556 Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Ja daar staat hij, anders zou hij niet werken... Het word een release, deze is bijna af, maar er komen meer commands aan.. Reageren
Sandra Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Je bent onderaan het commando, voor de laatste }, nog return 1; vergeten Reageren
nick5556 Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Je bent onderaan het commando, voor de laatste }, nog return 1; vergeten weet ik... Reageren
Sandra Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Je bent onderaan het commando, voor de laatste }, nog return 1; vergeten weet ik... Waarom opende je dit topic dan? Deed je het om ons gewoon mee te delen dat jou server bij een bepaald commando 'unknown command' zegt, terwijl het gewoon werkt.... ...of wilde je een oplossing.....? Reageren
nick5556 Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik had er eerst overheen gekeken, toen heb ik gepost, toen heb ik 't gevonde, en vergete terug te posten dat ik het gevonde heb Reageren
steve6972 Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Hey,ik heb een car command gemaakt en hij werkt maar als je hem ingame gebruikt, dan staat er 'SERVER: Unknown command' Kijk hier voor mijn command.. Dat was um Bye! Kun je dit commando ook zo maken, dat je geen rcon wachtwoord nodig hebt, maar dat je bvb wel admin level 2 moet zijn. Reageren
nick5556 Geplaatst: 30 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2008 klik maar Zo goed? het moet werken als je het login systeem van sandra gebruikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.