Jump to content

Millie is nooit thuis

THE_GAME_MEN!

Recommended Posts

Ik ben er iedere dag van 10 tot 18 en ze is er nooit. Toch komt er te staan dat mijn progress achteruit loopt. Heb gelukkig die kaart al dus heb de kinky bitch niet echt nodig....... Maar om voor een wippie helemaal naar LS te rijden gaat me ook wel erg ver!

Delen op andere websites

Ik ben er iedere dag van 10 tot 18 en ze is er nooit. Toch komt er te staan dat mijn progress achteruit loopt. Heb gelukkig die kaart al dus heb de kinky bitch niet echt nodig....... Maar om voor een wippie helemaal naar LS te rijden gaat me ook wel erg ver!

volgens mij moet je in las venturas zijn om te daten met haar. ;)

Delen op andere websites

bij mij was ze er ook een hele tijd niet maar opeens (16 uur) reed ik er voorbij en was ze er dus ikke rap gedate maar ik had geen *** op zak en ook geen bloemen en ik was wel met een comet maar mijn progress ging niet omhoog het bleef hetzelfde :(

Delen op andere websites

Maar om voor een wippie helemaal naar LS te rijden gaat me ook wel erg ver! 

volgens mij moet je in las venturas zijn om te daten met haar

Millie is bij hem nooit thuis....dus als hij dan sex wilt hebben moet hij naar LS....en daar heeft hij geen zin in ....zo bedoeld hij het

Delen op andere websites

Nou das lekker mensen , net weer een hele dag vern**kt om op die domme Millie te wachten , ik heb het pasje nodig ik ben bij die missie namelijk , en ik wil alle missies in Las Venturas eerst afmaken voordat ik terug naar Los Santos ga

Freek

Delen op andere websites

ze is bij mij ook nooit thuis en ik moet denk ik die opdracht met de keycard nog doen want die heb ik wel gedaan bij een nieuw spel en de opdracht kwam me niet bekend voor

dus ik heb een brobleem ik heb 99'56% ongeveer en denk dat dat ook de laatste opdracht is van mijn eerte spel

is over dit probleem niks bekend want ik ben dus niet alleen met dit probleem :angry:

Delen op andere websites

ik HAD dit ook.

Ik ben met een hunter naar haar huis gevlogen en heb haar helehuis onder vuur genomen met raketten.

toen de weg en haar huis in de vik stonden en ik ernaast lande was ze ineens weer thuis ik speelde toch al met codes duz schoot ik er gelijk maar neer zo kreeg ik de keycart en heb ik de missie gehaalt.

hoe ik er op gekomen ben...... gwn uit gekheid

Delen op andere websites

als ge die keycard wilt hebben dan moet ge die gewoon vermoorden dat is als en dan belt die wu zi mu tot die key card in der huis licht en dan heb je het gewoon

edit=ze is om 02:00 tot 10:00

en

14:00 tot 18:00

OKE

Bewerkt: door hey dude
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...