THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Hey Hallow ! Ik probeer nu al 2 dagen met millie uit te gaan maar het lukt niet ! Ze is er nooit op de aangegeven tijdstippen.. WAt is er aan de hand ? Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 JE bent toch zeker dat ze je niet gedump heeft. Anders moet je gewoon rondblijven rijden tot dat ze belt. yooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Ik ben er iedere dag van 10 tot 18 en ze is er nooit. Toch komt er te staan dat mijn progress achteruit loopt. Heb gelukkig die kaart al dus heb de kinky bitch niet echt nodig....... Maar om voor een wippie helemaal naar LS te rijden gaat me ook wel erg ver! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Ik ben er iedere dag van 10 tot 18 en ze is er nooit. Toch komt er te staan dat mijn progress achteruit loopt. Heb gelukkig die kaart al dus heb de kinky bitch niet echt nodig....... Maar om voor een wippie helemaal naar LS te rijden gaat me ook wel erg ver! volgens mij moet je in las venturas zijn om te daten met haar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Bij mij was ze er altijd om 14.00... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 bij mij was ze er ook een hele tijd niet maar opeens (16 uur) reed ik er voorbij en was ze er dus ikke rap gedate maar ik had geen *** op zak en ook geen bloemen en ik was wel met een comet maar mijn progress ging niet omhoog het bleef hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Maar om voor een wippie helemaal naar LS te rijden gaat me ook wel erg ver! volgens mij moet je in las venturas zijn om te daten met haar Millie is bij hem nooit thuis....dus als hij dan sex wilt hebben moet hij naar LS....en daar heeft hij geen zin in ....zo bedoeld hij het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2005 Nou das lekker mensen , net weer een hele dag vern**kt om op die domme Millie te wachten , ik heb het pasje nodig ik ben bij die missie namelijk , en ik wil alle missies in Las Venturas eerst afmaken voordat ik terug naar Los Santos ga Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
webbes Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 ze is bij mij ook nooit thuis en ik moet denk ik die opdracht met de keycard nog doen want die heb ik wel gedaan bij een nieuw spel en de opdracht kwam me niet bekend voor dus ik heb een brobleem ik heb 99'56% ongeveer en denk dat dat ook de laatste opdracht is van mijn eerte spel is over dit probleem niks bekend want ik ben dus niet alleen met dit probleem :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Ik heb precies hetzelfde probleem, sinds de keer dat ik haar kaart heb gekregen is ze nooit meer thuis, maar me progress gaat wel achteruit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 moet je 100% halen dan kan je proggres ook niet achteruit gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 moet je 100% halen dan kan je proggres ook niet achteruit gaan Leuk bedacht, maar hij zegt net dat sinds hij de kaart heeft dat ze DAN niet meer thuis is..... enige tips hoe je dan nog op 100% kunt komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2005 K heb dat probleem ook. en ik weet dat ze ook ergens in LS op het strand ligt. maar waar. kan iemand ff screen maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 ik HAD dit ook. Ik ben met een hunter naar haar huis gevlogen en heb haar helehuis onder vuur genomen met raketten. toen de weg en haar huis in de vik stonden en ik ernaast lande was ze ineens weer thuis ik speelde toch al met codes duz schoot ik er gelijk maar neer zo kreeg ik de keycart en heb ik de missie gehaalt. hoe ik er op gekomen ben...... gwn uit gekheid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) als ge die keycard wilt hebben dan moet ge die gewoon vermoorden dat is als en dan belt die wu zi mu tot die key card in der huis licht en dan heb je het gewoon edit=ze is om 02:00 tot 10:00 en 14:00 tot 18:00 OKE Bewerkt: 23 februari 2005 door hey dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.