Scorpiuss Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Ik heb heel veel mn best gedaan om Circle Airstrip te doen maar steeds ging er weer iets fout.. Dus wil iemand die doen? : Missie(s): Circle Airstrip EN Circle Airstrip & land Cheaten: Nee Versie: 2 Overig: Niks.. GTASAsf1.b Bewerkt: 24 april 2008 door Scorpiuss
Ghost_Rider Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 (bewerkt) Circle Airstrip - Goud! Beloning: Flying Skill+ - Pilot License, je hebt nu toegang tot vliegvelden. Circle Airstrip and Land - Goud! Beloning: Flying Skill + Ik heb géén cheats/mods gebruikt. Veel succes verder met SA. Bewerkt: 24 april 2008 door ..::GhostRider::..
Scorpiuss Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Circle Airstrip - Goud!Beloning: Flying Skill+ - Pilot License, je hebt nu toegang tot vliegvelden. Circle Airstrip and Land - Goud! Beloning: Flying Skill + Ik heb géén cheats/mods gebruikt. Veel succes verder met SA. Bedankt! Nu kan ik weer verder
Recommended Posts