Jump to content

Mods op de Playstation 3?


Earth

Recommended Posts

Zullen we het over GTA IV houden? Ik hoop wel dat het kan, kan je gave auto's installeren, wat vinden jullie?

Downloadable Content, op meer moet je niet gaan rekenen lijkt me.

Wat bedoel je hiermee? :D

Dat je niet op user mods moet gaan rekenen, op de consoles blijft het bij downloadable content van R* zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

oh oke, dat spel vin ik geen zak aan, maar je hoeft daar voor niet je PS3 om te bouwen

Is inderdaad geen zak aan.

En voor de mods moet je je ps3 niet ombouwen, je moet de mods gewoon via pc afhalen en op je ps3 zetten. De reden waarom dit niet mogelijk is op de 360 is omdat MS dit niet toelaat.

360 heeft downloadable content en ps3 mods? cool :puh:

maar met dat mods via pc afhalen bedoel je zeker net zo iets als cod4 colour

name change? (wat toevallig nu verboden is lol) lijkt me wel cool om mods te hebben

voor ps3. heb nu eindelijk is een usb ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien komt dat wel in Playstionstore, want daar kan je ook extra's bij voegen voor games

IK had niet verwacht van UT3 de mods moesten via de USB stick toch?

kon geen andere manier als de usb poorten er niet inzaten kon het niet anders.

Link to comment
Delen op andere websites

360 heeft downloadable content en ps3 mods? cool :puh:

maar met dat mods via pc afhalen bedoel je zeker net zo iets als cod4 colour

name change? (wat toevallig nu verboden is lol) lijkt me wel cool om mods te hebben

voor ps3. heb nu eindelijk is een usb ^^

Tot nu toe alleen met UT3, ik heb nog nooit iets vernomen dat je mods kan installeren op de ps3 voor GTA4.

Het hangt van de makers af of ze dit toelaten, gelukkig doet Sony daar niet zo moeilijk over zoals Microsoft.

En de ps3 gaat ook downloadable content krijgen, maar de xbox360 krijgt dit ook en nog exclusive content.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

hee mensen ik heb eindelijk het antwoord om gta iv voor ps3 te modden als je een save bestand op het internet wild downloaden zet je in die file meteen de mod en als je dan de game opstart kan je die auto pakken of wat dan ook dan staat het voor je huis gr .....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het technisch gezien mogelijk is om te modden op de ps3 (de bestanden die je moet aanpassen staan op de bleuray-disk), maar ik denk dat het voor de betere moddelers onder ons wel mogelijk moet zijn om nieuwe map en voertuigen in te voegen via download (r* heeft het gedaan met de expantion packs, dus het moet mogelijk zijn). Vraag mij niet hoe, want ik kan niet modden :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Zwaar onnodige bump, na nu twee jaar IV op de consoles is er duidelijk nog geen enkele modificatie mogelijk. Topic voor nu gesloten. Heropenen is mogelijk nadat het tegendeel met behulp van overtuigend bewijsmateriaal bij mij of Dutchy3010 in PM wordt aangeleverd.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...