hc4l Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Hallo, zou iemand soms een kaartje kunnen geven met de locaties van de betting shops? Ik heb al gekeken op wikigta en op het forum maar kon niks vinden. Groetjes hc4l Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Hier: De rode stipjes geven de locatie aan Reageren
hc4l Geplaatst: 24 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Oké, thanx. Maar eigenlijk dacht ik dat het er wel wat meer dan 2 waren. hc4l Reageren
Basssss Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Oké, thanx.Maar eigenlijk dacht ik dat het er wel wat meer dan 2 waren. hc4l Nee, er zijn er maar 2. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Geplaatst: 24 april 2008 Jah..En ze zijn ook niet in LV en SF...Alleen maar in LS Reageren
hc4l Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Maar als je op het begin met Woozie gaat praten zegt hij dat hij een eigen Betting Shop heeft. Jammer dat je daar niet in kan. Reageren
steintje Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Maar als je op het begin met Woozie gaat praten zegt hij dat hij een eigen Betting Shop heeft.Jammer dat je daar niet in kan. misschien staat zijn betthing shop in ls. Reageren
Basssss Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Maar als je op het begin met Woozie gaat praten zegt hij dat hij een eigen Betting Shop heeft.Jammer dat je daar niet in kan. misschien staat zijn betthing shop in ls. Nee, zijn Betting Shop is gewoon in San Fiero. In zijn eigen huis, dit huis is alleen maar te zien in Cutscene's en alleen maar toegankelijk via het Hidden Interior Universe. Je kunt hier niet gokken of iets dergelijks en is alleen maar voor de sier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.