Jump to content

vier soorten kleur voodoo

claud

Recommended Posts

bij mijn vc worden voodoo's bereden door gewone mensen en er zijn vrschillen de kleuren die bereden worden blauw zwart normaale kleur en wit. ik heb in totaal ook rode groene oranje grijze etc kleurige voodoo's geloof je het niet dan heb je pech want ik gan geen plaatjes uploaden dat wil niet. de voodoo's zijn ook nog veel sneller. ik geef je een tip hoe je ze krijgt door een simpel trucje. maar daar moet je iets voor doen namelijk je moet een voodoo in een andere kleur hebben

Delen op andere websites

groot gelijk het zijn meerdere kleuren dan vier

Nou Claudje, we wachten vol spanning op die tip van je. Krijgen we die dit jaar nog, of wil je eerst nog eventjes wachten op reacties zoals 'je liegt', 'dit is onzin' en 'de voodoo is al sinds 2002 bordeaux, bordeaux, en nog eens bordeaux rood'...

Delen op andere websites

Ga net zoals in je andere topics is normaal typen!

En ja, ik kon er wel wat van begrijpen! Nou ik zal je vertellen, ik wacht vol spanning op dat spannende trucje van je.

Onee, Pennywise-The-Clown zei dat je waarschijnlijk eerste reacties wil dat het onzin enzo is. Nou hier komt het:

Jeetje! Wat een onzin! Ik geloof er echt niets van!

Nu blij, claud?

Delen op andere websites

Ikke ook :D

Je liegt!!!!! :7:schater:

nee ik lieg niet ik gebruik en car editor een ultimate trainer en en carspawner dat had iedereen kunnen weten godverdomme dat was mijn trucje en je houd je bek over je liegt ik heb opgebiegt dat ik gemod heb duh :duh:

Delen op andere websites

Ikke ook :D

Je liegt!!!!! :7:schater:

nee ik lieg niet ik gebruik en car editor een ultimate trainer en en carspawner dat had iedereen kunnen weten godverdomme dat was mijn trucje en je houd je bek over je liegt ik heb opgebiegt dat ik gemod heb duh :duh:

Nou,sorry hoor..

Delen op andere websites

Zozo, dat vond ik wel een hele goede grap :duh: .

Net alsof we daar nooit achter waren gekomen!

het ws geen grap het is een tip voor een zeldsaame voodoo en sodefliker maar op als je zo doet

Delen op andere websites

het ws geen grap het is een tip voor een zeldsaame voodoo en sodefliker maar op als je zo doet

Doe ff normaal, als je er nou gewoon had bij gezecht dat je had gemod, had je dit soort reacties niet gekregen. Sterker nog, dan had je dit topic niet eens hoeven openen. Want het lijkt me nogal logisch dat je vast wel met één of andere mod meerdere kleuren voor een Voodoo kunt krijgen.

Delen op andere websites

Doe ff normaal, als je er nou gewoon had bij gezecht dat je had gemod, had je dit soort reacties niet gekregen. Sterker nog, dan had je dit topic niet eens hoeven openen. Want het lijkt me nogal logisch dat je vast wel met één of andere mod meerdere kleuren voor een Voodoo kunt krijgen.

bemoei jij je er ook nog maar ff mee dan komt alles wel goed :cab:

Delen op andere websites

Wil een mod hier wat van zeggen? Ik vind dat hij te ver gaat...

ja tuurlijk het zal ook niet doe hier maar gauw een vloek van de mummie op dan komt het zeker goed en dit is positief een slotje

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...