Jump to content

PS3 versie verkoopt beter dan X-box


vinnie1234

Recommended Posts

Bij de Britse supermart Asda gaan de verkopen van de pre-orders van GTA IV als een trein de deur uit. Er is echter wel iets opmerkelijks aan de verkopen van deze pre-orders. De PlayStation 3 versie wordt namelijk veel beter verkocht dan de Xbox 360 versie.

Duncan Cross, hoofd van de games voor de Britse Supermarket Asda, heeft tegen MCV UK verteld dat de pre-order van GTA IV goed verkoopt. Het opmerkelijke aan pre-orders bij Asda is dat de PS3 versie drie keer zoveel wordt verkocht dan de Xbox 360 versie. Dit is toch een soort van verrassing, omdat de Xbox 360 meer is verkocht dan de PS3.

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

It surprises us too, but in a good way. Like when you look in your wallet expecting to find it empty and see a crisp tenner. That sort of surprise.

--------------------------------------------------------------------------------

Aldus Duncan Cross, hoofd van de games voor de Britse Supermarket Asda.

GTA IV zal een wereldwijde release hebben op 29 april. Het is dus nog maar zes dagen wachten en iedereen kan aan de slag met Grand Theft Auto IV.

BRON : http://www.mediainside.nl/games/nieuws.php?id=1483

Ik dacht dus dat die X-BOX versie beter verkoopt

of is het alleen bij deze winken dat de PS3 versie beter verkoopt??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vinnie1234

    5

  • Dwayne Forge

    5

  • gtamelle

    5

  • Mr Whoopee

    3

Bij de Britse supermart Asda gaan de verkopen van de pre-orders van GTA IV als een trein de deur uit. Er is echter wel iets opmerkelijks aan de verkopen van deze pre-orders. De PlayStation 3 versie wordt namelijk veel beter verkocht dan de Xbox 360 versie.

Duncan Cross, hoofd van de games voor de Britse Supermarket Asda, heeft tegen MCV UK verteld dat de pre-order van GTA IV goed verkoopt. Het opmerkelijke aan pre-orders bij Asda is dat de PS3 versie drie keer zoveel wordt verkocht dan de Xbox 360 versie. Dit is toch een soort van verrassing, omdat de Xbox 360 meer is verkocht dan de PS3.

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------

It surprises us too, but in a good way. Like when you look in your wallet expecting to find it empty and see a crisp tenner. That sort of surprise.

--------------------------------------------------------------------------------

Aldus Duncan Cross, hoofd van de games voor de Britse Supermarket Asda.

GTA IV zal een wereldwijde release hebben op 29 april. Het is dus nog maar zes dagen wachten en iedereen kan aan de slag met Grand Theft Auto IV.

BRON : http://www.mediainside.nl/games/nieuws.php?id=1483

Ik dacht dus dat die X-BOX versie beter verkoopt

of is het alleen bij deze winken dat de PS3 versie beter verkoopt??

Nog maar 4 dagen en 10 uur wachten, maar ik verwachtte al dat de PS3 meer GTA's ging verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een e-mail gehad dat ik GTA IV kon bestellen :dans: . Heb ik gelijk gedaan natuurlijk, ik heb hem voor de PS3 besteld. Op de releasedag krijg ik hem thuisgestuurd :tu: alleen nu moet ik nog geduld hebben tot dinsdag :-( Maar goed die dagen zijn ook zo voorbij, en dan ga ik mooi Liberty City onveilig maken 8)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb net nog verder gezocht en kwma ook dit bericht tegen

Nieuws | 19 april 2008 - De Xbox 360-versie van Grand Theft Auto IV is twee keer zovaak besteld als de PlayStation 3-versie. Dat meldt Microsoft's Xbox 360 Group Product Manager Aaron Greenberg. Volgens Greenberg geldt dit voor zowel de Verenigde Staten, als voor Europa.

Microsoft is druk bezig met campagne voeren voor Grand Theft Auto IV op de Xbox 360. In Engeland zijn reclamespotjes verschenen die enkel de Xbox 360 vermelden, niet Sony's PlayStation 3. Daarnaast adverteert Microsoft in enkele bladen met de exclusieve content, welke in de herfst zullen verschijnen voor de Xbox 360-versie van Grand theft Auto.

Grand Theft Auto IV zal op 29 april verschijnen voor zowel de PlayStation 3, als de Xbox 360.

Bron: http://www.psonly.nl/nieuws/15111/Microsof..._IV_pre-orders/

het is iets ouders maar is wel tegenovergestelden van het eerdere bericht dat ik heb gepost :S

@ Mr Whoopee

bartsmit of E-plaze :puh:

heb ik heb ook besteld net :D

Bewerkt: door vinnie1234
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een e-mail gehad dat ik GTA IV kon bestellen :dans: . Heb ik gelijk gedaan natuurlijk, ik heb hem voor de PS3 besteld. Op de releasedag krijg ik hem thuisgestuurd :tu: alleen nu moet ik nog geduld hebben tot dinsdag :-( Maar goed die dagen zijn ook zo voorbij, en dan ga ik mooi Liberty City onveilig maken 8)

Goed gezegt ik ga het ook helemaal on veilig maken. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je het meeste geloof mag hebben in de berichten van walmart en de Britse Supermarket Asda die zeggen dat de ps3 versie meer besteld is dan aan een bericht van Microsoft's Xbox 360 Group Product Manager Aaron Greenberg ( niet echt onpartijdig ) dat dan nog eens van vroeger dateerd.

ik heb een ps3 en zou het natuurlijk niet erg vinden dat deze versie beter verkoopt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je hem bestellen? Ik ga dinsdag gewoon bij openingstijd naar de Bart Smit. Heb dan toch meivakantie.

omdat er nu al levering problemen zijn aangekondigt en in de mail die we kregen dit staat:

" Aangezien u heeft gereserveerd, kunt u alleen de game op dit moment aanschaffen. Let wel: helaas is de voorraad héél beperkt dus bestel snel."

mij mij teminste :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je hem bestellen? Ik ga dinsdag gewoon bij openingstijd naar de Bart Smit. Heb dan toch meivakantie.

omdat er nu al levering problemen zijn aangekondigt en in de mail die we kregen dit staat:

" Aangezien u heeft gereserveerd, kunt u alleen de game op dit moment aanschaffen. Let wel: helaas is de voorraad héél beperkt dus bestel snel."

mij mij teminste :)

Dat staat bij mij ook in de e-mail de ik van E-Plaza ontvangen heb. Ik ben in iedergeval blij dat ik GTA IV ruim op tijd heb gereserveerd, zodat ik zeker ben dan ik hem op de releasedag in huis heb. Zo ga je voor Jan met de korte achternaam naar de winkel, omdat de game dan al is uitverkocht. Moet ik echt niet aan denken natuurlijk :N

Bewerkt: door Mr Whoopee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...