Jump to content

PS3 versie verkoopt beter dan X-box


vinnie1234

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vinnie1234

    5

  • Dwayne Forge

    5

  • gtamelle

    5

  • Mr Whoopee

    3

Ik ga m dinsdag gwoon in de winkel halen maar wel voor de PS3 ! :tu:

Tuurlijk zegt Take2 zeker : Zo PS3 jullie hebben minder kopen. oke dan laten we jullie barsten. Tuurlijk doen ze dat niet. zonder de ps3 hadden ze helft minder kopers. En ze moeten niet vergeten GTA is groot geworden op de PS dus een beetje dank kan er dan ook wel vanaf zonder de pc en de ps1 en de ps2 was er nu geen GTA 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was ook wel te verwachten.. De PS3 versie die verkoopt natuurlijk veel beter ;)

Niet om de XBOX 360 aftekraken hoor.. Maar de PS3 heeft toch mooiere graphics of wat dan ook..

Veel mensen hebben een PS3 plaats van een XBOX 360 ^_^

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was ook wel te verwachten.. De PS3 versie die verkoopt natuurlijk veel beter ;)

Niet om de XBOX 360 aftekraken hoor.. Maar de PS3 heeft toch mooiere graphics of wat dan ook..

Veel mensen hebben een PS3 plaats van een XBOX 360 ^_^

Swiggers :cya:

Er zijn nog altijd meer mensen die een xbox360 hebben dan een ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was ook wel te verwachten.. De PS3 versie die verkoopt natuurlijk veel beter ;)

Niet om de XBOX 360 aftekraken hoor.. Maar de PS3 heeft toch mooiere graphics of wat dan ook..

Dat zou eerder voor de console zelf moeten gelden, als je het zo wilt bekijken. Het lijkt me namelijk meer dan logisch, dat (de meeste) mensen met zowel een Xbox 360 als een PS3, GTA IV zullen kopen.

Het is dus niet zo, dat mensen met een Xbox 360 minder in GTA IV geïnteresseerd zijn dan mensen met een PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.

Dus zoiets verwachte ik al.

Tuurlijk joh. Strooi maar wat verzinselen he. :7

??? hoezo verzinselen het is toch zo GTA is groot gekomen met de PC en de Playstation dus hoe jij er bij komt ??

Link to comment
Delen op andere websites

Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.

Dus zoiets verwachte ik al.

Tuurlijk joh. Strooi maar wat verzinselen he. :7

??? hoezo verzinselen het is toch zo GTA is groot gekomen met de PC en de Playstation dus hoe jij er bij komt ??

Nu zeg je wat anders. Met de PC EN de playstation. Niet alleen door de PS. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.

Dus zoiets verwachte ik al.

Tuurlijk joh. Strooi maar wat verzinselen he. :7

??? hoezo verzinselen het is toch zo GTA is groot gekomen met de PC en de Playstation dus hoe jij er bij komt ??

Nu zeg je wat anders. Met de PC EN de playstation. Niet alleen door de PS. :tu:

Aah ok haha nu snap ik hem. Ik vind nu wel dat Rockstar de Pc gamers links laat liggen zonder de pc was er nooit een GTA dus beetje dankbaar zijn mag ook wel. Eerst kwam Gta op de pc en toen ps 1 en ps2.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.

Dus zoiets verwachte ik al.

Tuurlijk joh. Strooi maar wat verzinselen he. :7

??? hoezo verzinselen het is toch zo GTA is groot gekomen met de PC en de Playstation dus hoe jij er bij komt ??

Nu zeg je wat anders. Met de PC EN de playstation. Niet alleen door de PS. :tu:

GTA IV is een PS game

en daar is R* zelf mee eens

ze gaan daarom zolanf R* niet onder de handen van EA komt de Volgende GTA's exclusief PS laten uitkomen met miss nog en PC versie maar diekans is klein

en wees eerlijk GTA is groot gekomen door de PS en als hulp midden de PC ik heb hem altijd op PC gehad maar het is wel de waarheid. Zonder de X-BOX zou hij perfect verkopen. Alleen nu de X-BOX er tog is en dat naast de PS3 en de (waarschijnlijk) PC de enige console is die hem aan kan is hij nu ook voor X-BOX maar dat het een PS spel is vind ik wel meer dan duidelijk

GTA IV

1 PS

2 PC

3 X-BOX 360

4 de andere consols waar die op uit is gekomen

dit is wel hoe je het volgens mij het best kan zien

Link to comment
Delen op andere websites

Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.

Dus zoiets verwachte ik al.

Tuurlijk joh. Strooi maar wat verzinselen he. :7

??? hoezo verzinselen het is toch zo GTA is groot gekomen met de PC en de Playstation dus hoe jij er bij komt ??

Nu zeg je wat anders. Met de PC EN de playstation. Niet alleen door de PS. :tu:

GTA IV is een PS game

en daar is R* zelf mee eens

ze gaan daarom zolanf R* niet onder de handen van EA komt de Volgende GTA's exclusief PS laten uitkomen met miss nog en PC versie maar diekans is klein

en wees eerlijk GTA is groot gekomen door de PS en als hulp midden de PC ik heb hem altijd op PC gehad maar het is wel de waarheid. Zonder de X-BOX zou hij perfect verkopen. Alleen nu de X-BOX er tog is en dat naast de PS3 en de (waarschijnlijk) PC de enige console is die hem aan kan is hij nu ook voor X-BOX maar dat het een PS spel is vind ik wel meer dan duidelijk

GTA IV

1 PS

2 PC

3 X-BOX 360

4 de andere consols waar die op uit is gekomen

dit is wel hoe je het volgens mij het best kan zien

GTA3 werd exclusief voor de PS vanwege een miljoenencontract die aan Rockstar werd aangeboden. Nu na 2 spin offs (lcs en vcs niet meegerekend) hebben zowel Microsoft als Sony een miljoenencontract aangeboden.

Microsoft zo weten we is fabrikant van Vista wat betekent dat het vroeg of laat naar de PC MOET komen. Dat men nu berichten laat doorkomen dat het niet zo is,is wellicht een marketingstruuk, OF een fakebericht. Begrijp me niet verkeerd de kans bestaat altijd dat een game niet uitkomt,maar dan zou Rockstar een gigantische fout maken.Aangezien ik al maanden hetzelfde zie op tientallen andere sites waarin de PC evenveel of zelfs meer vraag heeft dan een consoletitel.

Daarbij blijft jou mening dat GTA een PS titel is een mening en geen feit.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar wordt dit niet een overdrefen zeik topic??? :?:?:?

Er is alleen maar gezeik over de consoles waar die beter op is, op welke hij beter verkoopt etc.

Hou er toch overop, ga dinsdag gta IV spelen, of ga lekker buiten in de zon relaxen beetje drankje drinken weet ik veel, en ga toch niet zeiken over de ps3 en de 360.

Als ik hier admin zou zijn, zou ik dit sluiten, een paar van jullie kunnen dan wel denken dat ik ZEIK maar dit topic gaat toch eigenlijk nergens meer over. Console war reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...