_niickk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.Dus zoiets verwachte ik al. wat een onzin als het een playstation spel was, kwam ie niet uit op de 360 zelf heb ik een ps3 en een 360, maar toch besteld voor op de xbox, omdat daar de downloadbare content voor uitkomt.. Reageren
danielb Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.Dus zoiets verwachte ik al. wat een onzin als het een playstation spel was, kwam ie niet uit op de 360 zelf heb ik een ps3 en een 360, maar toch besteld voor op de xbox, omdat daar de downloadbare content voor uitkomt.. het is sowieso allemaal slap gelul, gta is al eerste op de pc verschenen.... Reageren
gtamelle Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.Dus zoiets verwachte ik al. wat een onzin als het een playstation spel was, kwam ie niet uit op de 360 zelf heb ik een ps3 en een 360, maar toch besteld voor op de xbox, omdat daar de downloadbare content voor uitkomt.. het is sowieso allemaal slap gelul, gta is al eerste op de pc verschenen.... Daar heb je een punt, dus ik zou zeggen, hou er allemaal lekker over op, en wacht lekker af tot die er is Reageren
danielb Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ja GTA is eigelijk toch een Playstation spel.Dus zoiets verwachte ik al. wat een onzin als het een playstation spel was, kwam ie niet uit op de 360 zelf heb ik een ps3 en een 360, maar toch besteld voor op de xbox, omdat daar de downloadbare content voor uitkomt.. het is sowieso allemaal slap gelul, gta is al eerste op de pc verschenen.... Daar heb je een punt, dus ik zou zeggen, hou er allemaal lekker over op, en wacht lekker af tot die er is precies Reageren
Piccolo Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik vind dit dus ook echt weer zo'n nutteloze poll wat boeit het dat de ps3 in een winkel beter verkoopt weet je hoeveel verschillende media winkels er in de wereld zijn let maar op dat alles straks prima in evenwicht is met de verkoop cijfers van de ps3 en de xbox 360 en dat in sommige landen de xbox versie zelfs beter zal verkopen.is in nederland meschien ook het geval want ik weet niet beter dat er in nederland meer xbox360 zijn verkocht dan ps3 der mensen die ik ken hebben een xbox/360 en gaan zoiezo allemaal gta4 halen.en meschien een klein voordel voor microsoft de downloadbare content.wie er waarschijnlijk ook voor de ps3 bezitters zal komen greetzzzzzzzzzz Piccolo Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Pre-orders GTA IV gaan drie keer zo hard voor PlayStation 3 als Xbox 360 De Engelse supermarkt Asda heeft laten weten zeer verrast te zijn door de Grand Theft Auto IV pre-orders die bij hen geplaats zijn. De game wordt namelijk - geheel tegen de verwachtingen in - meer voor de PlayStation 3 gereserveerd, dan voor de Xbox 360. Een leidinggevende bij Asda vertelde; "Both titles have generated great interest on the Asda website, with strong pre-orders, and the PS3 version is selling three times that of 360, which is surprising and not in line with what we'd expect." Natuurlijk zeggen de reserveringen bij één supermarkt weinig over de gehele campagne, maar het blijft toch vreemd. Microsoft promoot GTA IV alsof het Halo 3 betreft, terwijl Sony verrassend weinig van zich laat horen. De komende maanden zullen de verkoopcijfers in ieder geval weer een hoop gespreksstof opleveren. http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/pre_...3_als_xbox_360/ Reageren
bjorntju Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Mij boeit het geen flikker welk platform er meer gaat verkopen... Als ik het spel maar gewoon kan spelen Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Mij boeit het geen flikker welk platform er meer gaat verkopen... Als ik het spel maar gewoon kan spelen nog 3 daagjes geduld.... Reageren
Jozz Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 leuk voor de ps3ers maar wat mij betreft gaat het gewoon om het spel Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Analisten: PlayStation 3 gaat Grand Theft Auto IV 'oorlog' winnen 29 april, dat is D-day voor heel wat gamers, die al lange tijd wachten op Grand Theft Auto IV. Microsoft heeft een enorme campagne opgezet en exclusieve content gekocht om ons ervan te overtuigen dat je Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 moet spelen, maar analisten denken dat de PlayStation 3 de 'oorlog' omtrent Rockstar's aankomende topper gaat winnen. Analist Michael Pachter denkt dat als Grand Theft Auto IV zoals verwacht tussen de negen en twaalfeneenhalf miljoen keer verkocht zal worden, dat zal zorgen voor twee miljoen verkochte PlayStation 3's, tegenover één miljoen Xbox 360's. Een andere analist, Edward Williams, denkt dat de game logischerwijs vaker voor de Xbox 360 verkocht zal worden, omdat daar meer van in omloop zijn. Desalniettemin zal de PlayStation 3 in het voordeel zijn, omdat veel gamers gewacht hebben op een echte topper voordat ze Sony's paradepaardje aan durfden te schaffen, aldus Williams. Dan zou dit pakket een perfecte optie zijn. "So many people who owned the PS2 went into PlayStation family because of GTA. The release of GTA IV could expedite their decision to upgrade." http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/anal..._oorlog_winnen/ Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 mij maakt het ook allemaal niet uit zolang ik het kan spelen is het allemaal goed ... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Wat maakt het nou uit wat voor console gaat winnen, als je maar kan spelen inderdaad. De Xbox 360 bezitters halen hier alleen maar voordeel uit, dan is het lekker rustig bij de Xbox 360 balie. En lekker druk bij de PS3 balie, kunnen wij lekker eerder spelen. Reageren
mattetoet Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Wat maakt het nou uit wat voor console gaat winnen, als je maar kan spelen inderdaad. De Xbox 360 bezitters halen hier alleen maar voordeel uit, dan is het lekker rustig bij de Xbox 360 balie. En lekker druk bij de PS3 balie, kunnen wij lekker eerder spelen. mooi gezegd, ik heb een ps3, maar ik moet eigelijk niet aanschuiven voor GTA4, maar mensen die anar de nachtlaunch gaan zullen wel effe moete wachten denk ik... Reageren
tmffirework Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 mij maakt het ook niet uit wat beter verkoopt. Alleen ik hoor juist heel de tijd nieuwsberichten dat xbox dubbel zo vaak gepre-orderd is dan ps3 ? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 man, het slaat allemaal nergens op. Paar weken geleden stond er nog op Gamed.nl dat XBOX het zou winnen en een week later komen ze met deze berichten. We zien na de release wel welke console er gewonnen heeft... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.