Jump to content

PS3 versie verkoopt beter dan X-box


vinnie1234

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • vinnie1234

    5

  • Dwayne Forge

    5

  • gtamelle

    5

  • Mr Whoopee

    3

Analisten: PlayStation 3 gaat Grand Theft Auto IV 'oorlog' winnen

29 april, dat is D-day voor heel wat gamers, die al lange tijd wachten op Grand Theft Auto IV. Microsoft heeft een enorme campagne opgezet en exclusieve content gekocht om ons ervan te overtuigen dat je Grand Theft Auto IV op de Xbox 360 moet spelen, maar analisten denken dat de PlayStation 3 de 'oorlog' omtrent Rockstar's aankomende topper gaat winnen.

Analist Michael Pachter denkt dat als Grand Theft Auto IV zoals verwacht tussen de negen en twaalfeneenhalf miljoen keer verkocht zal worden, dat zal zorgen voor twee miljoen verkochte PlayStation 3's, tegenover één miljoen Xbox 360's. Een andere analist, Edward Williams, denkt dat de game logischerwijs vaker voor de Xbox 360 verkocht zal worden, omdat daar meer van in omloop zijn. Desalniettemin zal de PlayStation 3 in het voordeel zijn, omdat veel gamers gewacht hebben op een echte topper voordat ze Sony's paradepaardje aan durfden te schaffen, aldus Williams. Dan zou dit pakket een perfecte optie zijn.

"So many people who owned the PS2 went into PlayStation family because of GTA. The release of GTA IV could expedite their decision to upgrade."

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200804/anal..._oorlog_winnen/

het maakt mij ook niet uit maar die laatste analist heeft bij mij wel gelijk. Ik had idd ook een ps2 voor GTA San Andreas en PS3 wou ik niet kopen omdat er geen leuke spellen waren voor mij, nu inmiddels wel maar nog niet helemaal goed genoeg. Nu GTA IV uitkomt koop ik een ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel logisch, GTA is officieel voor de Playstation gemaakt. Nu komt de Xbox 360 daarbij dan lijkt het me wel logisch dat bijna iedereen voor de vertrouwde PS3 gaat. :Y

Nou ze begonnen met GTA voor de pc en een jaar later brachten ze die game uit op de PS one. Maar het vertrouwen van de Playstation ligt hem toch omdat R* eerder voor sony PS heeft gekozen. GTA III, Vice City en San Andreas kwamen als eerst uit op de PS2. Maanden later kwam hij pas op de pc en xbox. En VCS en LCS kwamen op de PSP en later op de PS2, maat niet op de xbox...

Link to comment
Delen op andere websites

En verkoopt natuurlijk beter omdat ps3 versie iets beter is als de xbox360 versie

De Playstation 3 versie zou betere anti-aliasing en veel minder pop-up bevatten. De kleuren zouden op beide consoles verschillen, maar toch wat mooier op de Xbox 360 zijn. De Playstation 3 versie is daarnaast wel beter op het vlak van laadtijden, dankzij het opslaan van gamedate op je hardeschijf, zijn de laadtijden veel korter op de Playstation 3.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is anti-aliasing?

Kan natuurlijk googelen maar denk dat de meeste mensen het hier niet weten :tu:

Antialiasing zorgt ervoor dat kartels van voorwerpen in spellen glad worden. Het nadeel is vaak dat de textures op een grotere afstand waziger worden als dichterbij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...